مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

قیمت نخود محلی دستچین کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

ارائه بهترین نخود محلی دستچینسایز بندی نخود دستچینصادرات انواع نخود
قیمت نخود محلی دستچین مرغوب کرمانشاه

نخود محلی دستچین کرمانشاه یکی از بهترین و درشتترین نوع نخود کرمانشاه می باشد که به روش اینترنتی و روش سنتی در شرکت حبوبات آسیال قابل خرید و فروش است. نخود محلی دستچین را با قیمت عمده و در وزن های مختلف بسته بندی تهیه کنید.

ارائه بهترین نخود محلی دستچین

ارائه بهترین نخود محلی دستچین

بهترین نخود محلی دستچین در این شرکت فروش نسبت به دیگر فروشندگان این محصول، با قیمت پایینتری به سراسر ایران ارائه می گردد. که این امر به دلیل خرید مستقیم و بی واسطه از کشاورزان کرمانشاه می باشد. نخود محلی که بیشتر آن از نخود بهاره تهیه شده است توسط کارگران زحمت کش با دست درو می شود. این امر باعث می شود که کمترین آسیب به دانه نخود وارد شود.

نخود بهاره که دانه درشت تر از نخود پاییزه است بیشتر این محصول برای صادرات استفاده می شود. به دلیل پایه کوتاه بودن گیاه نخود بهاره امکان برداشت مکانیزه وجود ندارد و توسط نیروی انسانی برداشت نخود انجام می گردد. به جهت دستچین شدن نخود محلی، قیمت آن نسبت به برداشت مکانیزه ای بیشتر است.

انواع نخود ریز و درشت محلی دستچین جهت صادرات از کیفیت جهانی و بین المللی برخوردار است. از فعالان بازار حبوبات و تجار محترم جهت تهیه انواع نخود و همچنین نخود صادراتی مرغوب جهت همکاری دعوت به عمل می آید

سایز بندی نخود دستچین

شاید به نظر نرسد که نخود مانند دیگر محصولات دارای تنوع زیادی است. از هر نوع نخود در غذاهای مختلفی استفاده می شود، مثلا از نخود سایز بندی شده ۷و۸و۹ که به آن نخود سه خان مرغوب می گویند، در غذای آبگوشت استفاده بیشتری می شود و نخود آبگوشتی لقب گرفته است. انواع نخود شامل:

  1. نخود تک خان مخصوص صادرات با سایز ۱۰
  2. نخود دوخان با سایز ۸و۹
  3. نخود سه خان با سایز ۷و۸و۹
  4. نخود فلافلی با سایزهای ۵و۶ و همچنین ۴و۵
مشتریان گرامی جهت سفارش نخود محلی دستچین کرمانشاه می توانید با تیم فروش شرکت حبوبات آسیال ارتباط بگیرید

صادرات انواع نخود

انواع نخود صادراتی کرمانشاه کدامند

انواع نخود کرمانشاه توان رقابتی بالایی در جهان دارد. در مقابل نخود روس و هند و کانادایی از کیفیت بالاتری برخوردار است. نخود کرمانشاه به کشورهایی چون افغانستان و پاکستان، ترکیه، عراق، امارات متحده عربی، عمان و … صادراتی بالایی دارد. این حجم از صادرات به دلیل کیفیت بالای این محصول در منطقه است.
البته لازم به ذکر می باشد که هر کشور طبق ذائقه مردمش سایز نخود را انتخاب می نماید. مثلا نخود مصرفی در افغانستان با پاکستان با هم متفاوت است.

انواع نخود صادراتی کرمانشاه در بسته بندیهای صادراتی و در اوزان ۳۰ و ۵۰ کیلویی به مشتریان گرامی عرضه می شود.جهت سفارش محصول نمی توانید با شماره درج شده در سایت ارتباط بگیرید

 

 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.