مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

لوبیا سفید دستچین عمده الشتر

آنچه در این مقاله می خوانید...

فروش لوبیا سفید دستچین عمدهموارد مصرفی لوبیا سفیدویژگی لوبیا سفید مرغوبویژگی لوبیا سفید مرغوب
فروش لوبیا سفید دستچین عمده

لوبیا سفید دستچین در این مرکز همراه با انواع حبوبات (انواع نخود،انواع لوبیا،عدس و ….) به قیمت عمده در بازار عرضه می شود. فروش حبوبات با قیمت کف بازار و بسته به نیاز مشتری در بسته بندی های مختلف ارسال می گردد.

فروش لوبیا سفید دستچین عمده

فروش لوبیا سفید دستچین عمده

از لوبیا سفید در ایران در غذاهایی چون آبگوشت و غذاهای محلی استفاده می شود. لوبیا سفید دستچین از بهترین مزارع شهرهایی چون الشتر،الیگودرز،خمین، ازنا و…. تهیه می شود. فروش این نوع لوبیا رونق خوبی در بازار داخل و همچنین بازارهای خارج مانند عراق دارند. این محصول با نام فاصولیا در کیسه های ۲۵ کیلویی نارنجی رنگ صادر می شود.لوبیا سفید دستچین و لوبیا سفید بوجاری شده هر دو قیمت متفاوتی دارد. در لوبیا سفید بوجار مقداری ضایعات وجود دارد ولی لوبیا سفید دستچین کاملا عاری از سنگ و ضایعات می باشد.

لوبیا سفید دستچین به چند دلیل فروش بیشتری دارد. 

  1. دانه درشت است
  2. کیفیت بهتری دارد
  3. زودپز است
  4. یکدست می باشد

بیشتر تولید این محصول در استان لرستان می باشد و این به دلیل سازگاری این محصول با آب و هوای این منطقه است.این محصولات مانند نخود به دو صورت پایه بلند و پایه کوتاه کشت می شود.

موارد مصرفی لوبیا سفید

موارد مصرفی لوبیا سفید

لوبیا سفید در ایران مورد استفاده در غذاها و سالادها است. لوبیا سفید در غذاهای آب پز بسیار مناسب است زیرا طعم ها را به خوبی جذب می کند. همچنین این دانه خوراکی در کنسروها هم مورد استفاده قرار می گیرند. به دلیل ارزش غذایی فراوانی که دارد در بیشتر کشورها آن را به عنوان غذای اصلی سرو می کنند. نگهداری این محصول به مدت طولانی امکان پذیر است.

مشتریان گرامی می توانید جهت سفارش محصول با واحد فروش از طریق شماره ثبت شده در سایت با این مرکز ارتباط بگیرید و یا فرم سایت را پر کنید تا با شما تماس بگیرند

ویژگی لوبیا سفید مرغوب

ویژگی لوبیا سفید مرغوب

لوبیا سفید مرغوب باید شبیه به کلیه باشد و رنگ خامه ای و یکدستی داشته باشد. سطح لوبیا سفید نباید سوراخ و زدگی داشته باشد.دانه درشتی داشته باشد و در هنگام پختن طعم خامه ای آن مشخص باشد.

لوبیا سفید مرغوب که پرورش آن در بسیاری از شهرها صورت می گیرد با حجم . تناژ بالا به کشورهای همسایه همچون عراق صادر می شود. لوبیایی که صادر می شود باید این چند ویژگی را داشته باشد.

  1. تازه و امسالی باشد
  2. دانه درشت داشته باشد
  3. بسته بندی های صادراتی
  4. مغز پرو سطح صاف داشته باشد
  5. ضایعات آن گرفته باشد
برای تهیه این محصول با قیمت مناسب و صادراتی با این مرکز فروش در ارتباط باشید مطمئنا خرید با حجم بالا شامل تخفیفهای خوبی از سوی فروشنده می شود

شماره تماس: ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ: ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.