مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

لوبیا سفید صادراتی لیزر شده

آنچه در این مقاله می خوانید...

شرکت پخش لوبیا سفید صادراتیقیمت لوبیا سفید صادراتی لیزر شدهصادرات لوبیا سفید
قیمت لوبیا سفید لیزر شده

لوبیا سفید صادراتی لیزر شده یکی از بهترین انواع لوبیاست که توسط دستگاه ، اندازه گیری و یکدست شده و در کیسه های ۲۵ کیلویی آماده ارسال به بازارهای داخلی و خارجی می شود. شرکت بازرگانی آسیال، لوبیا سفید صادراتی لیزر شده را با حجم بالا و پایین و قیمت مناسب به سراسر ایران عرضه می کند

شرکت پخش لوبیا سفید صادراتی

شرکت پخش لوبیا سفید صادراتی

 

شرکتهای فراوانی اقدام به خرید و فروش لوبیا سفید می کنند. عمده تولید لوبیا سفید در شهرهای خمین، الشتر، ازنا و… می باشد که از بهترین انواع لوبیا در کشور هستند و از کیفیت بالایی برخوردارند. اما بعضی لوبیا سفید شهرهای دیگر را با نام لوبیا سفید خمین و ازنا به فروش می رسانند. که از مرغوبیت و کیفیت پایینتری برخوردار است.

لوبیا سفید لیزر شده را از این مرکز فروش تهیه کنید. شرکت حبوبات آسیال لوبیا سفید لیزر شده را با قیمت کف بازار به سراسر ایران ارسال می کند.

برای اینکه بتوان بهترین محصول را خریداری کنید باید از مراکز فروش معتبر آن را تهیه کنید. شرکتهای معتبر خرید و فروش حبوبات برای اینکه اعتبار خود را در بازار از دست ندهند، مرغوبترین و ممتاز ترین محصول را به مشتریان خود عرضه می کنند.

شرکت بازرگانی آسیال ،فعال در حوزه خرید و فروش انواع حبوبات، آماده ارسال انواع لوبیا ، نخود،و…. با حجم بالا و پایین به سراسر ایران می باشد

قیمت لوبیا سفید صادراتی لیزر شده

قیمت لوبیا سفید لیزر شده

آیا از قیمت امسال لوبیا سفید صادراتی لیزر شده اطلاع دارید؟ چه فرقی بین قیمت لوبیا سفید بوجاری شده و یا لیزر شده وجود دارد؟ آیا انواع لوبیا تولید شده در شهرهای خمین و ازنا و الشتر از لحاظ کیفی با هم متفاوت است؟ برای پاسخ به این سوالات با ما در این مطلب همراه باشید.

بی شک قیمت هر محصول بر اساس کیفیت آن تعیین می شود. مثلا لوبیای قرمز، اگر ریز باشد قیمت ارزانتر و اگر درشت باشد قیمت بیشتری دارد. قیمت لوبیا قرمز کپسولی به دلیل بزرگتر بودن از انواع لوبیا قرمز بیشترین قیمت را داراست. این موضوع در رابطه با لوبیا سفید هم اتفاق می افتد. البته لازم به ذکر است به دلیل کشت فراوان این محصول و مصرف کم از جانب مردم قیمت لوبیا سفید کمتر از انواع دیگر لوبیا در بازار عرضه می شود.

شهرهای خمین و ازنا و الشتر از نظر تولید بهترین انواع لوبیا درجه یک در رتبه اول کشور هستند. لذا قیمت این محصولات در این شهرها با هم برابر است. امسال به دلیل برخی از مشکلات، قیمت حبوبات دچار نوسان شد. همچنین این جریانات بر قیمت لوبیا سفید مانند دیگر حبوبات تاثیر گذار بود. لذا اگر قصد خرید این محصول را دارید بهتر  آن را با حجم بالا و با قیمت عمده خریداری نمایید.

لوبیای بوجار شده و لیزر شده از لحاظ قیمت و کیفیت متفاوت هستند. در محصول بوجار شده فقط ضایعات آن جدا می شود ولی ریز و درشت آن با هم مخلوط هستند. اما لیزر شده این محصول که با دستگاه و دقت فراوان انجام می شود کاملا یک دست و یک اندازه می باشد.در این میان قیمت بوجاری شده این محصول از قیمت لیزر شده آن ارزانتر است.

صادرات لوبیا سفید

لوبیا سفید صادراتی از نمونه های درجه یک این محصول است همانطور که از نامش پیداست برای صادرات از این محصول استفاده می شود. این محصول در کیسه های ۲۵ کیلویی نارنجی رنگ به کشورهای همسایه و دیگر کشورها صادر می شود.

صادرات این محصول بیشتر به کشورهای عربی صورت می گیرد. مردمان این کشورها در بیشتر غذاهای خود از این محصول استفاده می کنند و یکی از محبوبترین حبوبات در میان آنها می باشد.

برای سفارش محصول خود می توانید از طریق همین سایت با مشاورین شرکت حبوبات آسیال ارتباط بگیرید.

 

 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.