مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

مرجع فروش نخود غذایی در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با ارزش غذایی نخودبزرگترین فروشنده نخود غذایی در کشور

نخود غذایی، یکی از پرکاربردترین ماده خوراکی برای استفاده آشپزان می باشد. شاید کمتر کسی باشد که این محصول را در تهیه انواع غذاهای ایرانی استفاده نکند. این محصول، پس از بسته بندی در کارخانه، در اختیار عرضه کنندگان قرار می گیرد. در این مقاله، به معرفی کامل نخود غذایی می پردازیم. ارزش غذایی نخود و فروشندگان این محصول، در ادامه مطلب مورد بررسی و تحلیل قرار می گیرد.

مرجع فروش نخود غذایی در کشور

آشنایی با ارزش غذایی نخود

آشنایی با ارزش غذایی نخودنخود غذایی دارای مشخصات تغذیه ای چشمگیری می باشد.کالری آنها نسبتاً کم و حدود ۷۰٪ از این کالریها از کربوهیدراتها و مابقی توسط پروتئین و مقدار کمی چربی تأمین می شود.علاوه بر این، نخود غذایی علاوه بر مقدار قابل توجهی فیبر حاوی تقریباً هر نوع ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن می باشد.

خواص نخود غذایی، بسار زیاد می باشد. این محصول کاملا مغذی و حاوی مقادیر زیادی از فیبر و آنتی اکسیدان هستند.علاوه بر این، تحقیقات نشان می دهد که ممکن است به محافظت در برابر برخی از بیماری های مزمن، مانند بیماری های قلبی و سرطان کمک کند. از طرف دیگر، برخی افراد ادعا می کنند که نخود غذایی مضر است و باعث نفخ در بدن انسان می شود.

نخود یکی از بهترین منابع پروتئین گیاهی است. پروتئین، سطح هورمونها را در بدن افزایش و اشتها را کاهش می دهد. با توجه به تأثیرات مثبتی که نخود بر روی قند خون دارد، خطر ابتلا به چندین بیماری از جمله دیابت و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.

فیبر موجود در نخود، فواید بسیار زیادی را برای سلامتی دستگاه گوارش به همراه دارد.

اول از همه، فیبر، باکتری های مفید موجود در روده شما را تغذیه و آنها را سالم نگه می دارد و مانع از افزایش جمعیت باکتری های ناسالم می شود.

همین امر، خطر ابتلا به برخی از بیماری های معده، دستگاه گوارش مانند بیماری التهابی روده، سندرم روده تحریک پذیر و سرطان روده را کاهش می دهد.

بزرگترین فروشنده نخود غذایی در کشور

بزرگترین فروشنده نخود غذایی در کشورامروزه کارخانجات های زیادی این محصول را تولید و در اختیار عرضه کنندگان و مصرف کنندگان قرار می دهند. همه فروشگاه های نخود غذایی در سراسر کشور، جزء بزرگترین فروشنده این محصول محسوب می شوند. قیمت نخود غذایی با توجه به نوع بسته بندی و کیفیت آن، متفاوت می باشد.

برای سفارش این محصول، کافی است به صورت حضوری به فروشگاه های مواد غذایی مراجعه و نخود غذایی را خریداری نمایید. آدرس فروشگاه های معتبر این محصول در سراسر کشور را می توانید در اینترنت جست و جو و پیدا کنید.

همچنین می توانید با مراجعه به سایت های معتبر فروش در اینترنت، این محصول را به صورت مجازی،خریداری و مصرف کنید.

بازرگانی آسیال آماده ارسال انواع نخود به سراسر ایران می‌باشد

راههای ارتباطی:

شماره تماس:۰۹۱۸۸۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰ و۰۹۱۸۷۳۳۴۹۶۵

اینستاگرام:bazargani-asyall

جیمیل:nokhodchio@gmail.com

همچنین می‌توانید فرم سایت را پر کنید تا با شما تماس بگیریم

پذیرای تماس شما هستیم”بازرگانی آسیال”

 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.