مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

مرکز فروش نخود خورشتی محلی

آنچه در این مقاله می خوانید...

تفاوت نخود خورشتی محلی و رسمیبازار فروش عمده انواع نخود خورشتی محلی

نخود یکی از حبوبات و گیاهانی است که فواید بسیار زیادی دارد .استفاده از نخود برای سلامتی فوق العاده و بسیار عالی است. نخود دارای خواص زیادی چون مواد مغذی ، مواد معدنی ، پروتئین ، ویتامین ها ، کربوهیدارت، فیبر و … می باشد. نخود از جمله حبوباتی است که که در سالیان زیاد مورد استفاده فراوان قرار گرفته است و در بسیاری از کشور ها از مصرف بالایی برخودار است .نخود انواع و اقسام مختلفی دارد که همه نخود ها به علاوه نخود خورشتی محلی دارای فواید زیاد است. نخودی با کیفیت درجه یک است که دارای دانه درشت و همچین از نظر پخت و پز مناسب باشد.

مرکز فروش نخود خورشتی محلی

تفاوت نخود خورشتی محلی و رسمی

تفاوت نخود خورشتی محلی و رسمی

انواع و اقسام نخود در کشورمان تولید و کشت می شود یکی از مکان هایی که دارای بهترین و مرغوبترین نخود در جهان شناخته شده است کرمانشاه است .نخود های محلی نسبت به نخود های رسمی دارای کیفیت و مرغوبیت بالایی است زیرا در کشت آن ها از سم و کود های شیمیایی استفاده نمی شود از نظر قیمت نیز ارزان تر از نخود رسمی می باشد .نخود خورشتی محلی دارای طعم و مزه مناسب است و دارای خواص بیشتری می باشد . 

نخود دارای ویژگی هایی چون : بهبود سطح اهن در بدن ، خاصیت ضد سرطانی ، پایین آوردن سطح کلسترول خون ، پایین آوردن سطح قند خون ،سلامت پوست ، سلامت مو ، ضد عفونت و … می باشد . نخودی که یکدست باشد ،کپک زده نباشد ، طعم و مزه و بوی خوبی داشته باشد نخود مرغوبی است. نخود خاصیت آرامش بخشی و نشاط آوردی نیز دارد و برای رشد کودکان نیز مناسب است .و خوردن آن به همه ی اقشار جامعه توصیه شده و ضروری می باشد .

بازار فروش عمده انواع نخود خورشتی محلی

بازار فروش عمده انواع نخود خورشتی محلی

امروزه بسیاری از محصولات و کالاها را می توان به صورت عمده یا تکی تهیه کرد .خرید عمده هر چیزی باعث سود آوری در آن فروش می شود .یکی از خرید عمده محصولات خرید حبوبات است که یکی از تامین کننده های پروتئین بدن است که در سبد غذایی همه وجود دارد یکی از حبوباتی که دارای ارزش بالایی در مواد غذایی است و از فواید زیادی برخودار است ، انواع نخود خورشتی است که بسیار طرفدار دارد و به جای گوشت قرمز نیز از آن استفاده می شود به دلیل داشتن پروتئین و ویتامین های عالی ای که دارا است .نخود در بازار از جایگاهی بالایی برخودار است و فروش عمده و صادرات آن دارای سود بسیاری می باشد .قیمت نخود خورشتی بسته به کیفیت ،اندازه ، یکدست بود ،خوش پخت بودن  ، نوع آن و همچین بسته به فروشنده متفاوت است .

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.