مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

نخود تک خان صادراتی کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

مراحل تهیه نخود تک خان صادراتیقیمت نخود تک خان صادراتیآمار صادرات نخود
نخود تک خان صادراتی کرمانشاه

نخود تک خان صادراتی کرمانشاه چه ویژگی هایی دارد؟ آیا میدانید فقط نخود تک خان با سایز ۱۰ میلیمتر مناسب صادرات است؟ برای تهیه نخود تک خان صادراتی به چه مراکز فروش نخود مراجعه کرد؟ برای پاسخ به این سوالات با ما همراه باشید؟

مراحل تهیه نخود تک خان صادراتی

مراحل تهیه نخود تک خان صادراتی

این نخود به جهت خواص و منحصر بودن شرایط ویژه ای دارد. نخود تک خان در بازار کمتر از نخود دو خان و سه خان یافت می شود و به این دلیل که درشتترین سایز نخود است و معمولا برای تهیه یک تن نخود تک خان، حدود ۱۰ تن نخود خریداری می شود. پس از بوجاری و سورت کردن نخود، آن را در بسته بندی های صادراتی قرار می دهند.
کرمانشاه را مهد نخود ایران مینامند. زیرا بهترین انواع نخود ایران در این استان تولید می شود، و بهترین نخود صادراتی هم در این استان تهیه می شود.این نوع نخود از تمامی ارقام نخود تهیه می شوند ارقامی مانند: نخود محلی، نخود عادل، نخود منصور،نخود هاشم و…..

قیمت نخود تک خان صادراتی

قیمت نخود تک خان صادراتی کرمانشاه

قیمت نخود تک خان صادراتی بیشتر از همه انواع نخود کرمانشاه است و باید گفت که گرانترین نخود در ایران می باشد. این نخود به جهت گران بودن مناسب صادرات است و در بازار داخل کمتر پیدا می شود. قیمت نخود در سال ۹۹ به دلیل افزایش نرخ ارز جهش دو و سه برابری داشت؛ به طوری که در ابتدای سال قیمت نخود در حدود ۷۰۰۰ تومان بوده ولی در بهمن ماه این رقم به ۲۲۰۰۰ تومان رسید که تا حدودی بازار را به کسادی کشاند.

به دلیل نوسانات بازار،قیمتها در سایتهای خرید و فروش نخود پاک شد، و دیگر امکان قیمت آنلاین وجود نداشت. لذا جهت قیمت روز نخود می توانید با این مرکز فروش تماس بگیرید.

برای تهیه نخود تک خان صادراتی با مشاورین مجموعه بازرگانی آسیال در ارتباط باشید

برای تهیه نخود تک خان صادراتی با حجم بالا باید این موضوع را مد نظر قرار داد که از کدام مرکز خرید آن را تهیه کرد؟ زیرا بعضی از واسطه ها خود را با نام مراکز فروش نخود معرفی می کنند و قیمت نخود را در بازار افزایش می دهند. بنابر این باید در انتخاب مراکز خرید نخود دقت بعمل آید.

آمار صادرات نخود

آمار صادرات نخود

همانطور که می بینیم استرالیا رتبه اول در جهان را کسب کرده است و بعد از آن هند، مکزیک، آرژانتین، ترکیه صادر کننده های نخود در جهان هستند. ایران با اینکه سومین کشور در تولید نخود است ولی متاسفانه هفتمین کشور را در بین صادر کننده ها کسب کرده است. پس در نتیجه نیاز به صادرات بیشتر را داریم تا ارز آوری خوبی برای کشور داشته باشیم.

در بعضی از کشورهای همسایه شرایط برای تولید و کشت حبوبات مساعد نیست و این فرصت بسیار خوبی برای صادرات نخود به این کشورهاست. با شناخت بازار هدف می توانیم صادرات خوبی داشته باشیم.

برای خرید، قیمت و صادرات نخود از طریق شماره ثبت شده در سایت با این مرکز فروش ارتباط بگیرید

راههای ارتباطی

شماره تماس: ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

پذیرای تماس شما هستیم

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.