مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

نخود دانه ریز فلافلی با قیمت ارزان

آنچه در این مقاله می خوانید...

شرکت تولید نخود دانه ریز فلافلیانواع نخود فلافلیفروش آنلاین انواع نخود کرمانشاه
نخود دانه ریز فلافلی با قیمت ارزان

نخود دانه ریز فلافلی تولید شده در شرکت حبوبات آسیال را با ارزانترین قیمت بازار تهیه کنید. شرکتهای تولید عمده فلافل، می توانید نخود دانه ریز فلافلی را از این مرکز فروش با حجم بالا وبا قیمت ارزان خریداری نمایید.

شرکت تولید نخود دانه ریز فلافلی

نخود دانه ریز فلافلی

شرکت تولیدی، نخود دانه ریز فلافلی را بدون واسطه از کشاورزان خریداری می نماید. همانطور که می دانید نخود دارای اندازه های ریز و درشت است. قیمت نخود درشت از نخود ریز بیشتر است و نخود فلافلی که دانه ریز تری دارد معمولا ارزانتر می باشد.

یکی از دلایلی که  باعث شده قیمت نخود فلافلی ارزان باشد این است که نخود فلافلی یکی از حبوبات پر فروش است و تقاضای فراوانی از سوی مشتریان دارد. به دلیل فراوانی این محصول در بازار و فروش خوبی که دارد باعث شده این محصول قیمت ارزانی داشته باشد.

نخود دانه ریز فلافلی از نخود دیم تهیه می شود. نخود دیم دانه های ریز بیشتری دارد و هم اینکه زودپز بوده و طعم خوبی به فلافل می دهد. دو نوع نخود فلافلی در بازار وجود دارد که هر کدام با هم کمی تفاوت دارد برای آشنایی با این محصولات با ما همراه باشید.

انواع نخود فلافلی

انواع نخود فلافلی

دو نوع نخود فلافلی داریم:

  1. نخود فلافلی سایز۴و۵
  2. نخود فلافلی سایز ۵و۶

نخود سایز ۴و۵ ریزترین دانه نخود فلافلی می باشد که از لحاظ قیمت بسیار مقرون به صرفه تر است. مشتریانی که به دنبال نخود دانه ریز فلافلی با قیمت ارزان هستند می توانند این نوع نخود را سفارش دهند.

نوع دیگر نخود فلافلی، سایز ۵و۶ می باشد که از لحاظ اندازه مقداری درشتتر از نوع قبلی نخود فلافلی می باشد و قیمت آن هم کمی بیشتر است اما تفاوت چندانی با هم ندارند. این نوع نخود از نظر طعم بسیار بهتر است و مزه خوبی به فلافل می دهد. زودپز است و در زمان کمتری پخت می شود. نخود فلافلی به دلیل اینکه از دو سایز نخود با هم استفاده می شود به آن نخود فلافلی دوخان هم می گویند.

شرکت بازرگانی حبوبات آسیال فعال در حوزه خرید و فروش انواع نخود و لوبیا ، برای رضایت مشتریان خود بهترین نوع نخود کرمانشاه و انواع لوبیا خمین و لرستان را با قیمت کف بازار در بازار حبوبات عرضه می کند لذا برای سفارش محصول خود با این مرکز فروش ارتباط بگیرید

فروش آنلاین انواع نخود کرمانشاه

فروش آنلاین انواع نخود کرمانشاه

انواع نخود کرمانشاه توسط تیم فروش حبوبات آسیال به سراسر ایران عرضه می شود. نخود کرمانشاه از بهترین انواع نخود تولید شده در کشور می باشد که دارای تنوع زیادی می باشد انواع نخود کرمانشاه عبارتند از:

  1. نخود تک خان
  2. نخود دوخان
  3. نخود سه خان
  4. نخود صادراتی
  5. نخود بهاره
  6. نخود پاییزه
  7. نخود فلافلی
  8. نخود دیم
  9. نخود آبی
  10. نخود محلی

فروش آنلاین انواع نخود کرمانشاه در این مرکز فروش امکان پذیر می باشد ، لذا جهت خرید و فروش انواع نخود کرمانشاه و همچنین  دیگر حبوبات با مشاورین این مجموعه ارتباط بگیرید.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.