مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

نخود دوخان مرغوب در بسته بندی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود دوخان مرغوب چه سایزی دارد؟بازار صادراتی نخود دوخان مرغوب فروشنده انواع نخود مرغوب کرمانشاه
نخود دوخان مرغوب در بسته بندی صادراتی

نخود دوخان مرغوب چه سایزی دارد؟ بازار صادراتی نخود دوخان مرغوب کجاست؟ بهترین نخود دوخان مرغوب را از کدام مرکز فروش تهیه کنیم؟ شرکت حبوبات آسیال عرضه کننده انواع نخود مرغوب به صورت عمده در غرب کشور می باشد که با سابقه طولانی در خرید و فروش انواع نخود ریز و درشت سعی در جلب رضایت مشتریان خود دارد.

نخود دوخان مرغوب چه سایزی دارد؟

نخود دوخان مرغوب چه سایزی دارد؟

نخود علاوه بر بوجاری شدن به مرحله سورت می رسد . در این مرحله نخود ریز و درشت بر اساس میلیمتر اندازه گیری می شود. انواع نخود سایز بندی شده عبارتند از:

  1. نخود تک خان: با سایز ۱۰ میلیمتر
  2. نخود دوخان: با سایز ۱۰-۹ و یا ۹-۸ میلیمتر
  3. نخود سه خان: با سایز ۹-۸-۷ و یا ۸-۷-۶ میلیمتر
  4. نخود چهارخان: با سایز ۹-۸-۷-۶
  5. نخود فلافلی: با سایز ۶-۵ و یا ۵-۴

همانطور که در بالا توضیح دادیم، نخود دوخان با دو سایز در بازار حبوبات عرضه می شود. نخود دوخان مرغوب سایز ۱۰-۹ بهترین نوع می باشد که در بازار صادراتی مشتریان زیادی خواهان این سایز هستند. البته نخود دوخان سایز ۹-۸ هم دانه درشتی دارد و از فروش بالایی برخوردار است.

بازار صادراتی نخود دوخان مرغوب

بازار صادراتی نخود دوخان مرغوب

ایران از کشورهای موفق در تولید انواع نخود می باشد که علاوه بر بازار داخلی از فروش نخود در بازارهای خارجی بهره زیادی می برد. فروش نخود دوخان مرغوب به دلیل کیفیت بالایی که دارد همواره با استقبال فراوانی روبرو بوده است. البته فروش این محصول جهت صادرات از قیمت بسیار مناسبی برخوردار می باشد.بازار صادراتی نخود دوخان در کشورهای همسایه بیشتر است .کشورهای مانند: پاکستان، افغانستان، عراق، عمان سوریه و… از مشتریان خاص این محصول هستند.

برای اینکه خریدی بی واسطه و بدون دخالت دلالان داشته باشید از مراکز فروش معتبر محصول را تهیه نمایید و شامل تخفیف ویژه صادراتی از سوی فروشنده شوید

 فروشنده انواع نخود مرغوب کرمانشاه

برای تهیه نخود خوب و مرغوب نیازمند فروشنده ای معتبر هستید. شرکتهای خرید و فروش نخود کرمانشاه در تهران و لرستان و کرمانشاه حضور دارند. اما لازم نیست برای تهیه محصول خود به این شهرها سفر کنید. بلکه با شماره گیری دفاتر فروش این مراکز محصول خود را سفارش دهید.

نخود دوخان مرغوب را در بسته بندی صادراتی از شرکت حبوبات آسیال با قیمت کف بازار تهیه نمایید. از تجار و بازرگانان محترم جهت خرید نخود دوخان مرغوب صادراتی با حجم بالا و پایین دعوت به عمل می آید. از طریق شماره درج شده در این سایت می توانید با تیم فروش این شرکت ارتباط بگیرید و سفارش خود را ثبت نمایید.
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.