مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

نخود صادراتی درشت در شرکت حبوبات آسیال

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود صادراتی درشت چگونه نخودی است؟بازار فروش انواع نخودمحاسبه قیمت نخود
نخود صادراتی درشت

نخود صادراتی درشت در شرکت حبوبات آسیال به بازارهای خارجی با قیمت مناسب ارسال می شود. نخود صادراتی درشت در بسته بندی های ۳۰ و ۵۰ کیلویی مخصوص صادرات به کشورهای افغانستان و پاکستان و کشورهای حوزه خلیج فارس صادر می شود.

نخود صادراتی درشت چگونه نخودی است؟

نخود صادراتی درشت چگونه نخودی است

درشتترین سایز نخود را نخود صادراتی می گویند. اینکه چرا این لقب را به این سایز از نخود داده اند به دلیل دانه درشت بودن و مرغوبیت فراوان این محصول است.نخود بعد از بوجار کردن سایز بندی می شود. سایزهای نخود از شماره ۴ شروع می شود و تا شماره ۱۰ پایان می پذیرد. نخود سایز ۱۰ که به نخود تک خان معروف است را نخود مخصوص صادرات هم می گویند.

بازار فروش انواع نخود

آمار صادرات نخود

تمامی انواع نخود در بازارهای داخلی و خصوصا در بازارهای خارجی از فروش خوبی برخوردار است. در کشورهای حوزه خلیج فارس از نخود درشت بیشتر استفاده می کنند البته از نخود ریز هم استفاده می شود ولی عمدتا از نخودهایی استقبال می شود که دانه درشت باشند.

در کشور افغانستان به واسطه پسند مردم، از نخود متوسط تا ریز بیشتر استفاده می شود. در کشور پاکستان هم از نخود متوسط تا نخود درشت بیشترین مصرف کنندگان را دارد. اگر بازارهای خارجی را به درستی بشناسیم می توانیم بهترین محصول را بفروش برسانیم و سود خوبی داشته باشیم.

در بازارهای داخلی از نخود تک خان سایز ۱۰ کمتر از انواع دیگر استفاده می شود. نخود آبگوشتی یا همان نخود سه خان بهترین و پرفروشترین نوع نخود در کشور می باشد. البته نخود فلافلی هم از فروش قابل توجهی برخوردار است.

شرکت حبوبات آسیال مستقر در کرمانشاه بهترین انواع نخود را مستقیم و بدون واسطه از کشاورزان این استان خریداری می نماید وبا قیمت مناسب در اختیار هموطنان گرامی قرار می دهد.

محاسبه قیمت نخود

قیمت نخود همانند دیگر محصولات از سوی ارگانهای مربوطه تعیین می شود. اما یک اصل مهم در قیمت گذاری محصولات وجود دارد و آن هم عرضه و تقاضا در بازار برای هر محصول می باشد. همچنین عوامل مختلف دیگر می توانند تاثیر قوی بر قیمت آنها بگذارد که به چند پارامتر اشاره می کنیم.

  1. واردات و صادرات محصول
  2. تولید کم آن
  3. خشکسالی
  4. کهنه و یا تازه بودن آن
  5. شرایط بازار ارز
  6. کیفیت محصول و…

نخود هم مانند دیگر محصولات به دلیل تنوع زیاد، قیمتهای متفاوتی دارد. مثلا نخود تک خان صادراتی دارای قیمت بالاتری نسبت به دیگر انواع نخود دارد.برای اینکه بتوان محصول را با قیمت مناسب تهیه کرد بهتر است آن را عمده خریداری نمایید تا علاوه بر مقرون به صرفه بودن، از تخفیفهای شرکتهای فروش برخوردار شوید.

مشتریان گرامی به دلیل نوسان قیمت نخود در سال جاری برای قیمت دقیق انواع نخود می توانید با مشاورین این مرکز فروش ارتباط بگیرید
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.