مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

نخود فلافلی ریز عمده با قیمت مناسب

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت انواع نخود فلافلی ریزنخود فلافلی ریز سایز ۴خرید و فروش آنلاین نخود فلافلی ریز
نخود فلافلی ریز عمده با قیمت مناسب

نخود فلافلی ریز در بازرگانی حبوبات آسیال به صورت عمده با قیمت مناسب و کف بازار عرضه می شود. شرکتهای تولیدی فلافل می توانند جهت خرید نخود فلافلی ریز باتناژ بالا با این مرکز فروش ارتباط بگیرند.
بی شک نخود فلافلی ریز یکی از انواع حبوباتی است که قیمت مناسبتری در بازار حبوبات دارد و دارای سایزهای (۵-۴) و یا (۶-۵)می باشد که به صورت فله ای و یا بسته بندی شده  (طبق درخواست مشتری) در اختیار خریداران قرار می گیرد.

قیمت انواع نخود فلافلی ریز

قیمت انواع نخود فلافلی ریز

همانطور که قبلا توضیح داده شد، جمعا دو نوع نخود فلافلی ریز در بازار وجود دارد. یکی با سایز ۵-۴ و دیگری با سایز ۶-۵؛ این دو نوع از نخود قیمتهای متفاوتی هم دارد. نخود با سایز ۵-۴ مقداری ارزانتر از نخود فلافلی با سایز ۶-۵ می باشد و این تفاوت قیمت در ریز و درشتی نخود فلافلی است.
قیمت روز نخود فلافلی ۵-۴ در این مرکز فروش با نرخ ۱۶۰۰۰ و قیمت روز نخود فلافلی ۶-۵ با نرخ ۱۷۰۰۰ تومان در حال حاضر خرید و فروش می شود.

در شرکت حبوبات آسیال نخود فلافلی ریز با قیمت کشاورز و با بسته بندی های دلخواه به سراسر ایران ارسال می شود. مشتریان گرامی جهت سفارش محصول خود با تیم فروش حبوبات آسیال ارتباط بگیرید.

نخود فلافلی ریز سایز ۴

شاید در مطلب بالا در مورد نخود فلافلی سایز ۴ توضیح ندادیم، اما این نوع از نخود در تمامی مراکز فروش به وفور یافت می شود. این محصول با داشتن قیمتی بسیار مناسب، مورد پسند شرکتهای تهیه مواد اولیه فلافل می باشد. نخود فلافلی  سایز ۴ را نخود تک خان فلافلی هم می گویند.

خرید و فروش آنلاین نخود فلافلی ریز

خرید نخود فلافلی ریز به روش های مختلفی ممکن بوده و کسانی که قصد خرید انواع نخود فلافلی را دارند و قیمت این محصول هم برایشان مهم هست، بهتر است که از مراکز فروش مستقیم محصول خود را خریداری نمایند. یکی از روشهایی که در این روزها فعالین بازار استفاده می کنند، روش اینترنتی یا آنلاین است. زیرا در این روش علاوه بر خرید بی واسطه ، با هزینه کم و هدر ندادن وقت محصول را خریداری می کنند.

با توجه به مصرف فلافل در کشور، میزان نیاز شرکتهای تولید فلافل به نخود بیشتر شده ، و خریداران و کارخانجات تهیه مواد اولیه فلافل می توانند جهت خرید عمده این محصول با شرکت بازرگانی آسیال ارتباط گرفته نخود فلافلی ریز را با قیمتی بسیار مناسب خریداری نمایند

جهت خرید مستقیم این محصول می توانید فرم سایت را پر کنید تا مشاورین بازرگانی آسیال با شما تماس بگیرند و یا با شماره درج شده در سایت با واحد فروش تماس حاصل نمایید.
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.