مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

نخود فلافل ارزان در آبادان

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع نخود فلافل ارزانچه نخودی مناسب برای تهیه فلافل می باشد؟ویژگیهای نخود فلافل
نخود فلافل ارزان در آبادان

نخود فلافل ارزان قیمت را چگونه و از کجا تهیه کنیم؟  تا چه اندازه از ویژگی های نخود فلافل اطلاع دارید؟ آیا می دانید بهترین نوع نخود فلافل، سایز ۵و۶ است؟ این مرکز فروش بهترین و مرغوبترین نخود فلافل را با قیمت مناسب در بازار عرضه می کند.

انواع نخود فلافل ارزان

انواع نخود فلافل ارزان

معمولا از این نوع نخود در شهر های آبادان، اهواز و غیره استفاده زیادی می شود.  در ادامه به آشنایی بیشتر این محصول می پردازیم. نخود فلافل به دو صورت در بازار عرضه می شود.

  1. نخود فلافل سایز۴و۵
  2. نخود فلافل سایز ۵و۶

نخود فلافلی که دانه درشتتری داشته باشد یعنی از مرغوبیت بیشتری برخوردار است و طعم و مزه بهتری دارد؛ پس سایز ۵و۶ نخود بهترین نوع برای تهیه فلافل می باشد. اما برای کسانی که به ارزان قیمت بودن نخود فلافل اهمیت می دهند بهتر است که سایز ۴و۵ را انتخاب کنند و این نوع از نخود مقرون به صرفه تر است.

از لحاظ قیمت، نخود درشتتر قیمت بیشتری دارد و هرچه سایز نخود ریزتر شود قیمت پایینتری دارند. تشخیص نخود فلافل ریز و درشت کار سختی است. اغلب فروشندگان نخود سایز ۴و۵ را به عنوان نخود فلافل سایز ۵و۶ به فروش می رسانند. که از لحاظ قیمت مناسبتر باشد.

بازرگانی آسیال بهترین انواع نخود فلافلی کرمانشاه را با قیمت ارزان و کف بازار به سراسر ایران عرضه می کند. جهت اطلاع از قیمتها و خرید محصول با این مرکز ارتباط بگیرید.

چه نخودی مناسب برای تهیه فلافل می باشد؟

نخود فلافل ارزان در آبادان

نخود برای فلافل از نوع نخود پاییزه است. نخود پاییزه به دلیل دیم بودن معمولا ریزتر هستند و همچنین از لحاظ پخت، زودپز و پزا هستند. همچنین نخود پاییزه از قیمت پایینتری برخوردار می باشد. خوشبختانه این نوع نخود در کرمانشاه با حجم بالا کشت می شود و به مقدار فراوان در بازار موجود می باشد.

ویژگیهای نخود فلافل

برای اینکه نخود فلافل خوش طعم و بی نظیری داشته باشیم باید چند ویژگی مهم را مد نظر قرار داد.

  1. تازه و محصول نو باشد
  2. حشره زده و سوراخ نباشد
  3. از نخود دیمی مورد استفاده قرار بگیرد
  4. ارگانیک باشد و…
نخود فلافل ارزان توسط تیم فروش شرکت حبوبات آسیال به صورت بسته بندی و فله ای به سراسر ایران عرضه می شود. جهت سفارش نخود فلافل می توانید از طریق شماره های ثبت شده در این سایت ارتباط بگیرید و یا اینکه فرم سایت را پر کنید تا مشاورین شرکت حبوبات آسیال با شما ارتباط بگیرند

علاوه بر مقرون به صرفه تر بودن قیمت نخود فلافل، خرید با حجم و تناژ بالا می تواند تاثیر فراوانی در ارزان قیمت بودن نخود فلافلی داشته باشد. این محصول در بسته بندی های ۳۰ کیلویی از سوی این مرکز در بازار عرضه می شود.

 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.