مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

نمایندگی فروش نخود دو خان عمده

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود دو خان عمده چیست؟خرید آنلاین نخود دو خان عمده
نمایندگی فروش نخود دو خان عمده

نخود دو خان عمده بوجاری شده و دستچین و به صورت اینترنتی در بسته بندی های ۵۰ کیلویی آماده ارسال به تمام نقاط کشور می باشد. در مجموعه بازرگانی آسیال نخود دو خان عمده با تناژ بالا و حجم زیاد قابل خرید و فروش می باشد. خرید این محصول با حجم بالا برای مشتریان بسیار مقرون بصرفه است. زیرا شامل تخفیف از سوی فروشنده می شود.

نخود دو خان عمده چیست؟

نخود دو خان عمده چیست؟

نخود دو خان عمده به نخودی گفته می شود که از سایز ۸و۹ و یا ۹و۱۰ میلیمتر تشکیل شده باشد. این نخود به دو شکل در بازار به فروش می رسد. نخود دو خان سایز ۹و۱۰ که درشت ترین نخود در بازار است گران قیمت ترین نخود است و بیشتر برای صادرات از آن استفاده می شود.نخود دو خان با سایز ۸و۹ که چندان تفاوتی با سایز درشتتر ندارد عموما در مصارف خانگی استفاده می شود.

این نوع نخود به دلیل کیفیت و مرغوبیتی که دارد در بین خریداران خود دارای محبوبیت خاصی است و طرفداران خاص خودش را دارد.کرمانشاه به دلیل آب و هوای مناسب و خاک حاصلخیز، بهترین نخود را در ایران پرورش می دهد و همچنین نخود دو خان کرمانشاه از بهترین و مرغوبترین نخود تولید شده در ایران می باشد.

بازرگانی آسیال توزیع کننده انواع نخود کرمانشاه به سراسر ایران می باشد لذا جهت خرید این محصول با مشاورین این مرکز ارتباط بگیرد.

خرید آنلاین نخود دو خان عمده

خرید آنلاین نخود دو خان عمده

نخود دو خان عمده به روش آنلاین قابل خرید و فروش است. این روش بهترین راه برای خرید و فروش از راه دور می باشد. خرید اینترنتی به این روش است که مشتری بعد از ثبت سفارش خود و تایید از سوی فروشنده، خریدار مبلغ مورد نظر را واریز کرده و آدرس و نشانی محل تحویل کالا را اعلام می کند. فروشنده پس از واریز پول از سوی مشتری ظرف دو یا سه روز محصول را به فروشنده تحویل می دهد. این روش بسیار راحت و با صرف کمترین زمان و کمترین هزینه انجام می گردد.

البته این را باید مد نظر قرار داد که از مراکز معتبر خرید کنند. این مراکز با خرید و فروش چند ساله، در بین مشتریان خود اعتبار زیادی دارند و همچنین مکان مشخصی برای فروش و ارائه محصولات خود دارند؛ برای خرید خود می توانید به این مرکز فروش اطمینان کامل داشته باشید.

خرید عمده هر محصولی می تواند سود آور باشد چه برای فروشنده و چه برای خریدار منفعت زیادی دارد. خرید کلی هر محصول هزینه های بسیاری را کاهش می دهد.

مشتریان گرامی می توانید با شماره گیری واحد فروش مجموعه بازرگانی آسیال سفارش خود را ثبت کنید و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.یا اینکه فرم سایت را پر کنید تا با شما تماس بگیرند

راههای ارتباطی

شماره تماس: ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ: ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.