مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

نمایندگی فروش نخود دو خان کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

انواع نخود دو خان کرمانشاهنخود دو خان درجه یک ویژه صادراتفروش کلی و جزئی انواع نخود کرمانشاه
نمایندگی فروش نخود دو خان کرمانشاه

نخود دو خان کرمانشاه را می شناسید؟ از کیفیت نخود دو خان کرمانشاه مطلع هستید؟ آیا می دانید کدام مراکز نخود دو خان کرمانشاه را بفروش می رسانند؟ شرکت حبوبات آسیال یکی از بزرگترین فروشندگان نخود دو خان کرمانشاه می باشد.

انواع نخود دو خان کرمانشاه

انواع نخود دو خان کرمانشاه

نخود دو خان کرمانشاه انواع مختلفی دارد برای تشخیص انواع خود دو خان کرمانشاه باید اطلاعاتی پیرامون این محصول داشته باشید. در کل نخود دو خان به نخودی گفته می شود که از دو سایز نخود تشکیل شده باشد.مانند:

  1. نخود دو خان با سایزهای ۹و۱۰
  2. نخود دو خان با سایزهای ۸و۹
  3. نخود دو خان با سایزهای ۷و۸ و…..

تمامی انواع نخود دو خان دارای قیمتهای متفاوتی هستند.نوع نخود در تعیین قیمتها بسیار موثر و کاربردی می باشد. قیمت نخود دو خان با سایز ۹و۱۰ نسبت به نخود دو خان با سایز های ۸ – ۹ و ۷ – ۸، کمی متفاوت تر است زیر درشت بودن نخود در قیمت آن بسیار موثر است.

انواع نخود دو خان کرمانشاه با درجه کیفی مختلف و با قیمت مناسب در شرکت حبوبات آسیال آماده ارسال به سراسر ایران می باشد. لذا مشتریان گرامی جهت سفارش محصول خود می توانید از طریق راههای ارتباطی که در سایت است با تیم فروش ارتباط بگیرید.

نخود دو خان درجه یک ویژه صادرات

نخود دو خان درجه یک ویژه صادرات

نخودهایی که ویژه صادرات هستند می توان به نخود تک خان و نخود دو خان و سه خان اشاره کرد. بیشتر نخودهایی که برای صادرات از آنهااستفاده می شود نخود درشت هستند .زیرا این نخودها بیشترین مشتری را در بازارهای خارجی دارد و مورد پسند بیشتر کشورهای همسایه است. نخود دو خان به دلیل فراوان بودن آن در بازار از قیمت مناسبی برخوردار است و برای صادرات، گزینه بسیار خوبی می تواند باشد.

این مرکز فروش تامین کننده نخود دو خان جهت صادرات می باشد. لذا می توانید بهترین نخود دو خان صادراتی را از این مرکز فروش با قیمت مناسب تهیه کنید

فروش کلی و جزئی انواع نخود کرمانشاه

در بین تمامی مراکز فروش حبوبات کمتر مرکز فروش اقدام به فروش جزئی حبوبات می کند. اما فروشگاههایی وجود دارند که برای راحتی هموطنان خود اقدام به فروش جزئی می کنند. کمترین میزان وزنی که قابل فروش حبوبات می باشد حد اقل بین ۲۰۰ تا ۵۰۰ کیلو را می توان انجام داد. البته این محصول با قیمت عمده به مشتریان عرضه می شود.

بی شک خرید و فروش هر محصولی با حجم بالا مزیتهای فراوانی دارد، که اغلب مشتریان خواهان خرید با حجم بالا هستند. برای خرید حبوبات و همچنین انواع نخود کرمانشاه با حجم بالا و پایین با این مرکز فروش ارتباط بگیرید.

 

 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.