مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

نمایندگی فروش نخود کرمانشاه در مشهد

آنچه در این مقاله می خوانید...

نمایندگی فروش نخود کرمانشاه در شهرهای بزرگقیمت نخود کرمانشاه در بازار حبوبات مشهدخرید نخود کرمانشاه با قیمت درب کارخانه
نمایندگی فروش نخود کرمانشاه در مشهد

بازار فروش نخود کرمانشاه در مشهد کجاست؟ چگونه به نمایندگی فروش نخود کرمانشاه در مشهد دسترسی داشته باشیم؟ آیا می توان با قیمت تولیدی نخود کرمانشاه را در مشهد خریداری کرد؟ شرکت حبوبات آسیال، یکی از بزرگترین نمایندگان فعال فروش نخود کرمانشاه در مشهد به صورت آنلاین در حال فعالیت می باشد. برای اطلاع از نحوه فروش و قیمت نخود کرمانشاه با مشاورین این مرکز فروش در ارتباط باشید.

نمایندگی فروش نخود کرمانشاه در شهرهای بزرگ

نمایندگی فروش نخود کرمانشاه به شهرهای بزرگ

نخود یکی از پرمصرفترین حبوبات است که نیاز این محصول در شهرهای بزرگ بیشتر از دیگر شهرها احساس می شود. انواع مختلف نخود جهت مصارف گوناگون استفاده می شود. انواع نخود کرمانشاه عبارتند از:

  • نخود تک خان سایز ده
  • نخود دوخان
  • نخود سه خان
  • نخود فلافلی

انواع نخود کرمانشاه در کلان شهر های ایران از فروش خوبی برخوردار است. یکی از دلایل فروش بالای نخود کرمانشاه، کیفیت این محصول است . حتما مطلع هستید که نمونه های مشابه نخود، (نخود خارجی) در بازار با قیمت ارزانتر وجود دارد. اما چرا بیشتر مصرف کنندگان از نخود کرمانشاه استفاده بیشتری می کنند، همین کیفیت نخود کرمانشاه است. از این رو شرکت های زیادی سعی در فروش نخود کرمانشاه به شهر های بزرگ کشور را دارند.

نخود کرمانشاه علاوه بر بازار داخل در بازار خارجی مشتریان زیادی دارد. این مشتریان از کشورهای افغانستان و پاکستان، عراق، عمان و … هستند که از طریق مرزهای زمینی و دریایی نخود کرمانشاه را صادر می کنند. شهر مشهد یکی از کلان شهر های کشورمان است که علاوه بر بازار مشهد، تقاضا برای صادرات نخود کرمانشاه به افغانستان را بیشتر ازهر شهر دیگری دارد.

از این رو به جهت راحت تر شدن کار فروشندگان و خریداران، نمایندگی آنلاین فروش نخود کرمانشاه در مشهد و دیگر شهرهای ایران توسط شرکت حبوبات آسیال در حال فعالیت می باشد.  برای سفارش محصول مشتریان می توانند از طریق این سایت با تیم فروش حبوبات آسیال در ارتباط باشند.

قیمت نخود کرمانشاه در بازار حبوبات مشهد

قیمت نخود کرمانشاه در بازار حبوبات مشهد

اگر بخواهیم نخود کرمانشاه را با قیمت ارزانتر از بازار مشهد خریداری نماییم چه راهکاری پیشنهاد می کنید؟ خرید نخود در بازار حبوبات مشهد ارزانتر است یا در شهرهای تولید کننده این محصول؟ از روش های خرید اینترنتی آشنایی دارید؟ قیمت نخود کرمانشاه بر اساس سایز و درجه کیفی این محصول تعیین می شود. هر چقدر سایز نخود درشتتر باشد قیمت بالاتری دارد. این یکی از عوامل تعیین کننده  قیمت نخود در بازار هست. عوامل تاثیر گذار دیگری در قیمت گذاری نخود نقش دارند مانند:

  1. صادرات و واردات
  2. ریز و درشتی نخود
  3. بار تازه امساله
  4. سایز بندی 
  5. نحوه بسته بندی
  6. هزینه حمل و نقل
  7. عرضه و تقاضا
  8. میزان تولید و …

عده ای از مشتریان در مشهد به بازار حبوبات این شهر برای تهیه عمده نخود رجوع می کنند. در گذشته تنها مراکزی که می توانستیم حبوبات فله ای را راحتتر تهیه کنیم همین بازار حبوبات در شهرها بود. اما با گسترش اینترنت می توان از شهرهای دور و نزدیک خرید خود را انجام دهید. بدون صرف هزینه و وقت زیاد محصول را در محل مورد نظر تحویل می گیرید.
خرید عمده نخود به صورت مستقیم از تولید کننده یکی از راههای به صرفه برای خرید نخود با حجم بالا به شمار می آید، اما در بازار حبوبات مشهد برای خرید جزئی می توان رجوع کرد؛و به دلیل دست به دست شدن محصولات و هزینه حمل و نقل اضافی، قیمت آن هم افزایش می یابد.

خرید نخود کرمانشاه با قیمت درب کارخانه

خرید نخود کرمانشاه به قیمت درب کارخانه

کمتر مراکز فروشی هستند که انواع نخود را با قیمت درب کارخانه بفروش می رسانند. نخود در کارخانه سورتینگ حبوبات با درجه و سایزهای مختلف در کیسه های ۳۰ و ۵۰ کیلویی مخصوص صادرات بسته بندی می شود. این عوامل بر قیمت روز نخود تاثیر می گذارد. اما اگر خرید مستقیم و بی واسطه از کشاورزان محلی و بومی داشته باشیم می توانیم هزینه های جانبی را از قیمت نخود کم کنیم و محصول را با قیمت واقعی به فروش برسانیم.

برای تهیه انواع نخود جهت فروش در بازار داخل و بازار صادراتی می توانید با مشاورین این مرکز فروش از طریق شماره درج شده در سایت در ارتباط باشید و یا فرم سایت را پر کنید تا با شما تماس بگیرند.
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

2

2 پاسخ به “نمایندگی فروش نخود کرمانشاه در مشهد”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.