مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

پخش کشوری نخود کلی و جزئی لرستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

فرش کلی نخود لرستانفروش جزئی نخود لرستاننرخ محصولات عرضه شده توسط بازرگانی آسیالفروش نخود کلی و جزئی و انواع حبوبات
پخش کشوری نخود کلی و جزئی لرستان

نخود کلی و جزئی لرستان از طریق سایت نخود و حبوبات آسیال به سراسر کشور پخش و عرضه می شود.انواع نخود لرستان در سایزهای تک خان، دوخان، سه خان و فلافلی ، ریز و درشت ، به صورت کلی و جزئی و در کیسه های ۳۰، ۴۰ و ۵۰ کیلویی به فروش می رسد

فرش کلی نخود لرستان

فروش کلی نخود لرستان

نخود که یکی از حبوبات کشت شده در استان لرستان است به وفور در شهرهای این استان کشت و برداشت می شود.علاوه بر فراوانی محصول در بازار حبوبات لرستان، مازاد آن جهت صادرات به کشورهای همسایه ارسال می گردد. صادرات نخود همواره به صورت کلی و با حجم زیاد انجام می شود. فروش کلی هر محصولی مزیتهای فراوانی دارد که یکی از این مزیتها ارزان بودن قیمت تمام شده آن است. همچنین حمل کردن محصول با حجم بالا به یکباره انجام می شود . خریدار فقط یکبار هزینه  نقل و انتقال را پرداخت می نماید.

فروش جزئی نخود لرستان

فروش جزئی نخود لرستان

فروش به صورت جزئی هر چند کار سختی است اما این شرکت فروش برای جلب اعتماد مشتریان، و رضایتمندی آنها اقدام به فروش جزئی انواع نخود لرستان می کند. فروش جزئی به این طریق می باشد که، در یک مرحله محصول از انبار به باربری و یا اداره پست انتقال داده می شود، و به آدرس اخذ شده از مشتری توسط باربری و یا اداره پست ارسال می گردد. در این میان علاوه بر سخت بودن انتقال محصول، مشتری دو بار هزینه حمال و نقل پرداخت می نماید؛ یکبار از انبار تا باربری و بار دیگر زمان تحویل محصول.

مشتریان گرامی جهت سفارش انواع نخود لرستان به صورت کلی و جزئی از شرکت حبوبات آسیال، می توانید محصول خود را از طریق همین سایت با مشاوران این شرکت فروش در ارتباط باشید

نرخ محصولات عرضه شده توسط بازرگانی آسیال

شاید برای شما این سوال پیش بیاید که فروش جزئی نخود و حتی دیگر محصولات این مرکز فروش چگونه محاسبه می شود؟ نرخ فروش جزئی انواع نخود مانند فروش کلی، به قیمت عمده می باشد. کمترین میزان فروش محصولات از این شرکت ۲۰۰ کیلو است. برای اطلاعات بیشتر می توانید با مشاورین این مرکز ارتباط بگیرید.

فروش نخود کلی و جزئی و انواع حبوبات

علاوه بر فروش نخود کلی و جزئی از این مرکز فروش، انواع دیگر حبوبات من جمله لوبیا سفید و لوبیا قرمز با حجم و تناژ بالا و پایین از این مرکز فروش به سراسر کشور پخش می شود. همانند انواع نخود، انواع لوبیا و … با قیمت عمده محاسبه می شود. این شرکت بهترین حبوبات را از سراسر ایران خریداری نموده و پس از جدا نمودن ضایعات و بسته بندی کردن آنها، در بازار حبوبات عرضه می کند.

 

 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.