مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

بازار توزیع بذر نخود محلی کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

آغاز فروش بذر نخود محلی در اسفندنخود محلی ارگانیک
بازار توزیع بذر نخود محلی در کرمانشاه

بذر نخود محلی در بازار فروش نخود کرمانشاه توسط مراکز فروش نخود انجام می شود. نخود کرمانشاه از مرغوبیت خاصی در مقایسه با نخود تولید شده در کشور برخوردار است. لذا بیشتر کشاورزان محترم خواهان استفاده از بذر نخود کرمانشاه هستند. بازرگانی آسیال در تلاش است که بهترین نخود بذری را در ارقام مختلف در اختیار کشاورزان قرار دهد

آغاز فروش بذر نخود محلی در اسفند

آغاز فروش نخود بذری در اسفند

معمولا در اسفند انواع بذر محصولات کاشته می شود  که نخود هم یکی از این محصولات است. کسانی که در پاییز موفق به کشت نخود پاییزه نشده اند نگران نباشند زیرا با کشت بذر نخود محلی می توانند محصول خوبی در سال آینده برداشت کنند.

بذر نخود محلی کرمانشاه در اواسط اسفند کاشته می شود این نوع محصول به بذر نخود بهاره هم معروف است. بذر نخود بهاره تا اواخر فروردین قابل کشت می باشد. اما بهتر است که این محصول در بهترین زمان کاشته شود تا بهترین بازدهی را داشته باشد.

فروش بذر نخود محلی در اسفند ماه از پر فروش ترین نوع نخود بذری است و ممکن است که کشاورزان این نوع بذر  را به سختی تهیه کنند. برای تهیه این محصول می توانید به مراکز فروش نخود بذری در استانها و همچنین سایتهای فروش اقدام به خرید کنید.

کشاورزان محترمی که قصد تولید نخود محلی را دارند برای سفارش بذر نخود محلی می توانند توسط شماره تماس که در سایت قرار گرفته با این مرکز ارتباط بگیرند. و یا فرم سایت را پر کنند تا مشاورین این مرکز با شما تماس بگیرند.

بذر نخود محلی (بهاره) دانه درشتی دارد و قطعا نخود دانه درشت زود پز هم می باشد. این نوع بذر نخود محلی توسط باران های بهاری آبیاری می شود، در صورتی که باران بهاری بسیار کم باشد این محصول ملزم به آبیاری از سوی کشاورز می شود. عملکرد بذر نخود محلی در حدود ۵۰۰ تا ۶۰۰ کیلو در هکتار می باشد.

به دو صورت می توان این محصول را کشت کرد:  ۱: کشت به صورت دستی   ۲: کشت مکانیزه ای؛در بیشتر مناطق بذر نخود محلی را که امکان کشت مکانیزه ای وجود ندارد به صورت دستی می کارند.

نخود محلی ارگانیک

نخود محلی ارگانیک

در تولید نخود محلی به دلیل استفاده نکردن از کود شیمیایی، ارگانیک محسوب می شود. در بیشتر مناطق کرمانشاه برای تولید نخود محلی از کود های شیمیایی استفاده نمی کنند؛ بلکه در صورت نیاز از کود حیوانی استفاده می شود. به جهت ارگانیک بودن نخود این محصول از طعم و رنگ خوب و ممتازی برخوردار است. رنگ نخود محلی به دلیل دانه درشت بودن مایل به سفید است و در هنگام پختن طعم بی نظیری دارد.

مراکز فروش این محصول در کرمانشاه فراوان است ولی بیشتر آنها به روش سنتی اقدام به فروش محصول می کنند. لذا کشاورزانی که خواهان این محصول هستند به راحتی  نمی توانند این مراکز فروش را پیدا کنند. اما کسانی که در شهر های دورتر هستند می توانند با جستجو کردن در اینترنت، مهمترین فروشندگان بذر انواع نخود را پیدا کرده و با کمترین هزینه و کمترین زمان محصول را سفارش داده و در محل مورد نظر تحویل بگیرند.

بازرگانی آسیال فروشنده بهترین انواع نخود کرمانشاه اعم از:

  • نخود تک خان
  • نخود دو خان 
  • نخود سه خان
  •  نخود فلافلی
  •  نخود لشگری
  • بذر انواع نخود بهاره و پاییزه با تناژ بالا می باشد لذا جهت سفارش محصول خود ارتباط بگیرید.
امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.