مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

بازار خرید نخود تازه در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهمترین فواید استفاده از نخود تازهمرکز خرید عمده نخود تازه با قیمت مناسب

بازار خرید نخود تازه در ایران بسیار رونق گرفته است.نخود های تازه خاصیت های تغذیه ای و درمانی فوق العاده و شگفت انگیزی دارند، از این نخود های تازه در آشپزی و برای پخت و پز انواع غذاها استفاده می‌شود.

بازار خرید نخود تازه در ایران

مهمترین فواید استفاده از نخود تازه

مهمترین فواید استفاده از نخود تازهمهمترین فواید نخود تازه پروتئین های آن است که نیازهای بدن را تامین می‌کند و به بدن انرژی می بخشد. نخود کامل را می توان در فر بو داده و به عنوان میان وعده میل کرد یا به سالادها اضافه کرد. از نخودهای خالص می توان برای ضخیم شدن سوپ ها یا سس ها استفاده کرد. همچنین می تواند به عنوان جایگزینی تخم مرغ در صبحانه سبزیجات خرد شده سرو شود و یا پایه پته های گیاهی را تشکیل دهد.

نخود تازه منبع انرژی : با تشکر از این که آنها کربوهیدرات های جذب کند را فراهم می کنند ، به عنوان یک غذای ایده آل برای هر روز.

نخود منبع پروتئین : این باعث می شود آنها به یکی از غذاهای ایده آل برای کسانی که رژیم های گیاهی و وگان را دنبال می کنند ، پروتئین گیاهی و آهن آنها یک مکمل عالی است.

این مزمن را هضم می کند : بخاطر اینکه از نظر فیبر بسیار غنی هستند از انتقال روده حمایت می کنند ، بنابراین با یبوست و همچنین انگل های روده ای مبارزه می کند.

کلسترول را تنظیم می کند : از آنجا که محتوای آن چربی اشباع شده است بسیار کم است و مقدار زیادی فیبر دارد.

فشار خون را تنظیم می کند : به دلیل داشتن پتاسیم و تقریباً عدم وجود سدیم از دیورز حمایت می کند و آن را به یکی از غذاهای بسیار توصیه شده برای کاهش فشار خون تبدیل می کند . این امر همچنین باعث از بین بردن اضافی اسید اوریک و سنگ کلیه می شود.

قلب را محافظت می کند : از آنجا که حاوی اسیدهای چرب اشباع نشده به ویژه امگا ۶ است ، قدرت تنظیم ضربان قلب و فشار را دارد ، همچنین از لخته شدن خون حمایت می کند و باعث می شود شریان ها از انسداد جلوگیری کنند.

خستگی را تسکین می دهد : به دلیل داشتن کربوهیدرات و پروتئین زیاد ، بنابراین نخود برای کودکان ، نوجوانان و ورزشکاران بسیار عالی است.

استرس را کاهش می دهد : به دلیل دارا بودن ویتامین های گروه B ، منیزیم و فسفر که به نفع سیستم عصبی و عضلانی است.

سیستم ایمنی بدن را تنظیم می کند : به دلیل داشتن روی ، سلنیوم و آرژنین.

این باعث سلامتی پوست می شود : به لطف تهیه آنتی اکسیدان ها ، ویتامین های گروه B و امگا ۶ ، پوست را در وضعیت خوبی قرار داده و از روند بهبودی سود می برد.

این کبد را تمیز می کند : از طریق کمک ویتامین های گروه B ، که از بین بردن سموم حمایت می کند.

حمایت از دیابت : جذب آرام کربوهیدرات های آن به جذب تدریجی گلوکز کمک می کند و در نتیجه به حفظ تعادل در سطح قند کمک می کند.

این فواید حاملگی را دارد : از آنجا که مقدار زیادی اسید فولیک دارد و این از ناهنجاری در جنین جلوگیری می کند.

رژیم غذایی برای سلیاک : نخود حاوی گلوتن نیست ، بنابراین برای سلیقه ها مناسب است ، که می تواند هم از خود حبوبات و هم از آرد آن لذت ببرد.

نخودها از نظر چربی کم و از نظر پروتئین و فیبر زیاد هستند

یک فنجان نخود کنسرو ، زهکشی شده و شسته شده ۱۰ گرم پروتئین را فراهم می کند. این یک مقدار مناسب است ، اما شایان ذکر است که این وعده نیز ۳۴ گرم کربوهیدرات ، با حدود ۱۰ گرم فیبر غذایی فراهم می کند .

هنگام تکیه بر نخود به عنوان منبع پروتئین ، کربوهیدرات ها را در خاطر داشته باشید. اگر آنها را با غذای غنی از کربوهیدرات مانند کینوآ ، سیب زمینی شیرین یا میوه جفت می کنید ، باید قسمت های خود را کنترل کنید تا از اضافه بار کربوهیدرات ها جلوگیری کنید.

یک فنجان نخود علاوه بر پروتئین ، کربوهیدرات و فیبر موجود در آن ، ۲۱۰ کالری و کمتر از چهار گرم چربی را تأمین می کند. آنها همچنین با آنتی اکسیدان ها بسته بندی شده اند. یعنی نخود یک غذای واقعا قدرتمند از دیدگاه تغذیه ای است.

مرکز خرید عمده نخود تازه با قیمت مناسب

مرکز خرید عمده نخود تازه با قیمت مناسبقیمت نخود تازه بستگی به کیفیت و نوع بسته‌بندی آن دارد. در مراکز خرید ما عمده نخود تازه با قیمت‌های مناسب به مشتری ارائه می شود.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.