مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

بازار خرید نخود رسمی در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

دسته بندی انواع نخود ایرانی و وارداتیمرکز خرید انواع نخود رسمی در کشور

نخود رسمی در کشور به دلیل داشتن قیمت مناسب و کیفیت بالا متقاضیان فراوانی دارد و به دنبال اطلاع از قیمت خرید این محصول با کیفیت بالا و ارزان تری در بازار خرید رسمی کشور می باشند. 

بازار خرید نخود رسمی در کشور

دسته بندی انواع نخود ایرانی و وارداتی

دسته بندی انواع نخود ایرانی و وارداتینخود ایرانی از نظر سایز و اندازه انواع مختلفی دارد و همچنین از کیفیت های متنوعی برخوردار است. این محصول را می توان تقریبا در اکثر نقاط کشور کشت نمود اما کرمانشاه از مهمترین مراکز کشت آن به شمار می رود، 

به دلیل مصرف بالای این محصول تقاضا برای آن نیز بسیار وجود دارد و بران جبران کمبود این محصول، از کشور های دیگر نیز وارد می گردد.

از مهمترین نمونه های نخود ایرانی می توان به نخود سه خان اشاره نمود که از نظر کیفیت در سطح بالایی قرار دارد و به راحتی با نمونه های مشابه وارداتی نیز رقابت می کند. 

تعرفه نخود رسمی ۰۷۱۳۲۰۰۰ می باشد و ۶ درصد سود بازرگانی و ۴ درصد حقوق گمرکی می باشد واردات این محصول نیاز به مجوز بهداشت و جهاد کشاورزی را دارد ولی از مالیات و ارزش افزوده معاف می باشد. 

اگر قصد دارید در زمینه واردات این محصول فعالیت داشته باشید بهتر است در رابطه با قوانین گمرکی کشورهای مبداء و مقصد اطلاعاتی را بدست آورید تا با مشکل خاصی روبرو نشوید. 

مرکز خرید انواع نخود رسمی در کشور

مرکز خرید انواع نخود رسمی در کشورعوامل متعددی در قیمت نخود رسمی موثر است از مهمترین عوامل موثر در قیمت این محصول می توان به میزان عرضه و تقاضا، خشک سالی، تغیرات آب و هوایی و قیمت سموم و کود کشاورزی اشاره نمود. در نتیجه قیمت این محصول برای مدت طولانی ثابت نمی ماند.

به دلیل این که این محصول برای مدت طولانی ثابت نمی ماند بهتر است قبل زا خرید این محصول بهتر است از قیمت روز این محصول اطلاع کسب کنید تا بتوانید نخود رسمی را با قیمت مناسب و کیفیت بالا تهیه و خریداری نمایید.

از کجا می توان قیمت روز این محصول ار بدست آورد؟

مرکز خرید انواع نخود رسمی کشور می تواند مرجع مناسبی برای اطلاع از قیمت روز این محصولات به شمار رود، هرچند که ممکن است مراجعه روزانه می تواند وقت گیر باشد و مستلزم صرف زمان و انرژی می باشد. البته راه ساده تری هم برای استعلام قیمت روز این محصول وجود دارد.

این مرکز با داشتن افراد متخصص و با تجربه در این زمینه توانسته است بهترین محصول را با کیفیت بالا و قیمت مناسب و ارزان عرضه نماید، متقاضیان این نمونه از محصولات می توانند با ارتباط مستقیم با کارشناسان این مرکز علاوه بر اینکه از مشاوره با آن ها بهره مند شوند می توانند قیمت روز انواع این محصولات را نیز  استعلام نمایند و در زمان و انرژی خود نیز صرفه جویی کنند. 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.