مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

بازرگانی فروش نخود محلی پاک شده

آنچه در این مقاله می خوانید...

نحوه مصرف نخود محلی پاک شدهقیمت روز نخود محلی پاک شده
نخود تک خان صادراتی کرمانشاه

بازرگانی فروش نخود محلی پاک شده محصول را با بالاترین کیفیت و در بسته بندی های کاملا بهداشتی در اختیار مشتریان می گذارد تا بتواند از رقبای خود پیشی بگیرد. نخود دارای فیبر محلول می باشد و از رشد باکتری های مضر دستگاه گوارش جلوگیری می نماید و این می تواند از بسیاری بیماری های دستگاه گوارش مانند سندروم روده تحریک پیشگیری کند.

بازرگانی فروش نخود محلی پاک شده

نحوه مصرف نخود محلی پاک شده

نحوه مصرف نخود محلی پاک شده نخود مصرف نخود محلی پاک شده به صورت های زیر می باشد:

  • برای پخت انواع غذا ها استفاده می شود برای این منظور بهتر است نخود را به مدت ۲ تا ۴ ساعت در آب خیس کنید.
  • نخود را به تنهایی می توان پخت و مصرف کرد.

شما به هر صورتی که نخود را مصرف نمایید می توانید از خواص بی نظیرش بهره مند شوید به عنوان نمونه فیبر و پروتئین موجود در آن باعث کنترل اشتها می شود.

موجب کنترل قند خون می شود چون شاخص گلوکز پایینی دارد منیزیوم و پتاسیم موجود در آن توانایی محافظت از قلب را بر عهده دارد علاوه بر این منبع ویتامین ب۶ و ویتامین C می باشد برای همین برای سلامتی قلب می تواند مفید واقع شود.

فیبر محلول نخود می تواند به کاهش تری گلیسیرید و کلسترول بد خون کمک فراوانی کند میزان تولید بوتیرات بدن را افزایش می دهد در واقع بوتیرات می تواند سلول های آسیب دیده را نابود کند که این موجب می شود از سرطان روده بزرگ جلوگیری کند.

دارای ترکیب گیاهی به نام ساپونین می باشد که از رشد سرطان ها و تومورها پیشگیری می نماید دارای انواع ویتامین ها و مواد مغذی مانند ویتامین های گروه ب می باشد به همین دلیل از سرطان ریه و پستان پیشگیری می کند.

دارای ماده ای به نام سلنیوم است و سم زدایی بدن را افزایش می دهد فولات موجود در آن می تواند از ایجاد سرطان های ناشی از جهش DNA پیشگیری نماید به سلامت استخوان ها کمک فراوانی می کند چون دارای کلسیم، آهن، منیزیوم، فسفات، ویتامین K، روی و منگنز است و همین باعث شده فروشنده نخود محلی بتواند فروش خوبی را کسب نماید.

 

قیمت روز نخود محلی پاک شده

قیمت روز نخود محلی پاک شده تغییرات مداوم نرخ ارز روی قیمت روز نخود محلی پاک شده اثرات فوق العاده ای دارند علاوه بر این قیمت نخود محلی به عوامل زیادی بستگی دارد که می توان به کیفیت، نوع خرید، محل خرید و میزان عرضه و تقاضا اشاره کرد در هنگام خرید علاوه بر قیمت باید نکات زیر هم در نظر بگیرید:

  • کیفیت ظاهری نخود باید مناسب باشد یعنی سوراخ و کپک زدگی روی آن دیده نشود.
  • اندازه درشتی داشته باشد.
  • خوش پخت باشد یعنی در زمان معقولی پخته شود.
  • کاملا ارگانیک باشد یعنی بدون مواد شیمیایی تولید شده باشد برای این منظور می توانید برند های معروف که روی مرغوبیت اهمیت فراوانی می دهند را خریداری نمایید.

 

شماره تماس: ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ: ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.