مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

بزرگترین فروشنده نخود فلافلی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت نخود فلافلی صادراتی عمدهفروش عمده نخود فلافلی صادراتی به روش آنلاینبازار صادراتی انواع نخود کرمانشاهکیفیت نخود صادراتی کرمانشاهتفاوت انواع نخود فلافلی
بزرگترین فروشنده نخود فلافلی صادراتی

چگونه می توان نخود فلافلی صادراتی را با قیمت ارزان تهیه کرد؟ کدام مراکز فروش می توانند نخود فلافلی صادراتی را با قیمت کشاورز به خریداران عرضه کند؟ شرکت حبوبات آسیال این محصول را با تناژ بالا و قیمت پایین به خریداران محترم عرضه می نماید.

قیمت نخود فلافلی صادراتی عمده

قیمت نخود فلافلی صادراتی عمده

تهیه نخود فلافلی صادراتی با قیمت مناسب یکی از دغدغه های خریداران عمده نخود فلافلی می باشد.اغلب نخود فلافلی صادراتی به کشورهای افغانستان و عراق صادر می شود.

قیمت نخود فلافلی صادراتی در روزهای پر تلاطم بازار حبوبات، دستخوش نوسان زیادی است. اما یکی از راههای خرید ارزان این محصول، خرید از مراکز فروش معتبر حبوبات است که مستقیم و بی واسطه نخود فلافلی و دیگر انواع نخود را از کشاورزان خریداری می نماید و پس از سورت کردن و بسته بندی آن در کیسه های صادراتی، آن را روانه بازار می نماید.

قیمت انواع نخود فلافلی صادراتی بستگی به ریز و درشتی آن دارد، مانند:

  • نخود فلافلی با سایز ۵-۴                 ۱۷۵۰۰ تومان
  • نخود فلافلی با سایز ۶-۵                 ۱۸۰۰۰ تومان
  • نخود فلافلی با سایز ۷-۶                 ۱۸۵۰۰ تومان

هر اندازه سایز نخود فلافلی ریز باشد قیمت آن پایینتر است، هر چقدر اندازه نخود فلافلی درشت باشد قیمت بالاتری دارد.

خریداران عمده نخود فلافلی شامل گروههای زیر می باشد:

  1. شرکت های صادر کننده نخود
  2. تامین کنندگان اولیه
  3. کارخانه های تولید خمیر فلافل
  4. واسطه های بازار
  5. شرکت بسته بندی حبوبات
  6. خواروبار فروشی ها
  7. رستوران ها و اغذیه فروشی و فست فودها
  8. فروشندگان عمده انواع نخود

فروش عمده نخود فلافلی صادراتی به روش آنلاین

فروش عمده نخود فلافلی صادراتی علاوه بر شیوه های سنتی و مرسوم که در بین خریداران و فروشندگان رواج دارد، از طریق شبکه های اینترنتی نیز رونق قابل توجهی دارد.روی آوردن فعالین بازار حبوبات به روش آنلاین، علاوه بر کاهش هزینه ها ،دسترسی آسان به عمده فروش و تولید کننده محصولات از جمله دلایل این امر است.

شرکت حبوبات آسیال نخود فلافلی صادراتی و دیگر انواع نخود را به سراسر ایران ارسال می نماید. مشتریان محترم می توانید هم از طریق سایت و یا حضوری محصول خود را سفارش داده و در کمترین زمان ممکن تحویل بگیرید.

بازار صادراتی انواع نخود کرمانشاه

بازار صادراتی انواع نخود کرمانشاه

 

صادرات نخود کرمانشاه از دیر باز از اهمیت قابل توجهی برخوردار بوده است. انواع نخود کرمانشاه برای صادرات از بهترین و مرغوبترین نخود تولید شده در جهان می باشد؛ که علاوه بر همسایه های ایران، در اروپا و آمریکا و آسیای شرقی مشتریان زیادی دارد.

نخودهایی همچون نخود تک خان صادراتی، نخود دوخان، نخود سه خان و نخود فلافلی که همگی در استانهای کرمانشاه و لرستان تولید شده است دارای توان رقابت خوبی با نخود روس، نخود کانادایی و نخود هندی می باشد. بیشترین بازار صادراتی نخود کرمانشاه را کشورهایی مانند:

  1. عراق
  2. امارات
  3. عربستان
  4. عمان
  5. پاکستان
  6. افغانستان

در بین انواع نخود کرمانشاه نخود سه خان و نخود فلافلی بیشترین انواع نخود صادراتی را تشکیل می دهند. به دلیل قیمت مناسبی که این نوع از نخود داراست، صادرات با تناژ بالا انجام می گیرد.

کیفیت نخود صادراتی کرمانشاه

نخود صادراتی باید تمام زوایا و مجوز های صادرات را دارا باشد. نخود صادراتی کیفیت و ویژگیهایی دارد که در ادامه به این موضوع می پردازیم.

  • نخود صادراتی باید عاری از ضایعات باشد
  • سایز بندی شده و سورت شده باشد
  • سوراخ و حشره زده نباشد
  • دانه سبز در آن نباشد
  • زودپز و رنگ نخودی ملایم داشته باشد

تجار محترم اگر نخود مخصوص صادرات را از محل تولید آن تهیه کنید قطعا با قیمت دست اول آن را خریداری می نمایید. این مرکز فروش در طول سال آماده ارائه بهترین انواع نخود به مشتریان می باشد.

تفاوت انواع نخود فلافلی

همانطور که قبلا توضیح داده شد، نخود فلافلی دارای انواع مختلفی است که هر کدام دارای قیمتهای متفاوتی هستند. نخود سایز ۵ یا ۶ هر کدام به تنهایی نمی توان نخود فلافلی نامید زیرا نخود فلافلی با دو سایز ۵-۴ و یا ۶-۵ ادغام می شود. البته به این نوع از نخود فلافلی نخود فلافلی دوخان هم گفته می شود که در اصطلاح همان نخود فلافلی با دو سایز ریز و درشت می باشد.

 

 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.