مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

بزرگترین مرکز خرید و فروش لوبیا سفید

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید و فروش لوبیا سفید در لرستانقیمت انواع لوبیا سفیدصادرات لوبیا سفید به کدام کشور است؟خرید اینترنتی لوبیا سفید
بزرگترین مرکز خرید و فروش لوبیا سفید

خرید و فروش لوبیا سفید در مجموعه بازرگانی آسیال انجام می شود. در این مرکز انواع لوبیا سفید لیزر شده، لوبیا سفید بوجاری شده، لوبیا سفید دستچین و حتی لوبیا سفید بو جار نشده در حجم بالا عرضه می گردد.از فعالان در حوزه خرید و فروش لوبیا سفید دعوت بعمل می آید.

خرید و فروش لوبیا سفید در لرستان

خرید و فروش لوبیا سفید در لرستان

یکی از استانهای تولید کننده لوبیا سفید، استان لرستان است. در شهرهای استان لرستان کشت و تولید لوبیا سفید رونق زیادی دارد. الیگودرز، ازنا، و الشتر از شهرهایی هستند که تولید انبوه لوبیا سفید در این مناطق انجام می شود. لوبیا سفید به دلیل مصرف کم در کشور و تولید زیاد این محصول قیمت مناسبتری دارد. بیشتر این محصول به کشورهای منطقه و همسایه صادر می شود.

خرید لوبیا سفید توسط این مرکز از کشاورزان خبره این استان انجام می شود. این مرکز با داشتن نمایندگی خرید و فروش لوبیا سفید در شهرهای استان لرستان، به جهت رفاه حال مشتریان به تمام نقاط کشور لوبیا سفید عمده، دستچین و بوجار شده ارسال می کند.

فروش لوبیا سفید در بسته بندیهای ۲۵ کیلویی نارنجی رنگ با تناژ بالا انجام می گیرد. همچنین لوبیا سفید بوجار نشده به صورت فله ای و عمده برای تامین کننده ها در سراسر ایران با حجم بالا مقدور می باشد.

مشتریان گرامی می توانید از طریق همین سایت جهت سفارش انواع لوبیا سفید اقدام کنید و یا فرم سایت را پر کنید تا با شما ارتباط بگیرند

قیمت انواع لوبیا سفید

قیمت انواع لوبیا سفید

قیمت انواع لوبیا سفید با هم متفاوت است. مثلا قیمت لوبیا سفید بوجار نشده پایینترین قیمت در بازار را دارد. لوبیا سفید دستچین بیشترین قیمت را به خود اختصاص داده است و همچنین قیمت لوبیا سفید بوجار شده مناسبتر است.

لازم به ذکر است خرید محصولی چون لوبیا به مقدار زیاد می تواند به مقدار قابل توجهی شامل تخفیف ویژه از سوی فروشنده شود

به دلیل نوسانات بازار و ارز، قیمت محصولات هم درگیر نوسانات می باشد. قیمت محصولاتی چون حبوبات، تحت تاثیر بازار ارز قرار دارد لذا برای اطلاع دقیق از قیمت انواع لوبیا با مدیر این مجموعه در تماس باشید.

صادرات لوبیا سفید به کدام کشور است؟

عراق بزرگترین خریدار لوبیا سفید از ایران است.هر چند لوبیا سفید به دلیل فرهنگ غذایی ما ایرانیان کمتر مصرف می شود ولی در عراق به شدت از این محصول استقبال می شود. یکی از راههای ارز آوری می تواند صادرات لوبیا سفید باشد. لوبیا سفید تولید شده در ایران با کیفیت بالایی عرضه می شود و کشورهای منطقه خلیج فارس از این محصول استقبال زیادی می کنند.

خرید اینترنتی لوبیا سفید

در این زمان خرید و فروش محصولات بسیار آسان شده و دیگر نیازی به رفتن و گشتن و سر زدن به عمده فروشان محصولات در شهر های دور و نزدیک نیست. تنها با جستجو کردن و کلیک کردن بر روی سایتهای مجازی براحتی محصول خود را سفارش داده و در محل تعیین شده تحویل می گیرید. خرید عمده از مراکز فروش معتبر می تواند سود قابل توجهی را برای شما داشته باشد.

برای خرید محصول خود با مشاورین این مرکز ارتباط بگیرید.

خرید مستقیم و بی واسطه را در بازرگانی آسیال تجربه کنید.

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 5 (1 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

2

2 پاسخ به “بزرگترین مرکز خرید و فروش لوبیا سفید”

  1. سلام نحوه ی بسته بندی و ارسال لطف می کنید و اینکه عمده میفروشید یا جزعی فروشی دارید؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.