مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

بهترین قیمت نخود ایرانی صادراتی

آنچه در این مقاله می خوانید...

بهترین برند های نخود ایرانی صادراتیاهمیت صادرات نخود درجه یک کرمانشاه

نخود ایرانی صادراتی یکی از شناخته شده های حبوبات است که مصرف این گیاه بسیار بالا می باشد. نخود جزیئ از حبوبات و گیاهان است که دارای فواید فراوان می باشد و از جمله حبوباتی است که در طول سالیان دراز مورد استفاده فراوان قرار گرفته است .استفاده از نخود برای سلامتی بدن فوق العاده و بسیار عالی است .نخود دارای خواص زیادی چون مواد معدنی ، مواد مغذی ، پروتئینها،  ویتامینها می باشد که در ادامه با خواص دیگر نخود نیز آشنا خواهید شد .‌

قیمت نخود صادراتی بستگی به:

  • حجم
  • کیفیت
  •  و نوع دارد .

نخود در اندازه سه نوع است:

  1. نخود فلافلی ( سایز ریز )
  2. نخود سه خان ( سایز متوسط )
  3. نخود دو خان ( سایز درشت )

مهمترین خریدار نخود صادراتی از ایران کشور های عراق ، افغانستان و پاکستان می باشد .

بهترین قیمت نخود ایرانی صادراتی

بهترین برند های نخود ایرانی صادراتی

بهترین برند های نخود صادراتی ایراندر ایران به دلیل به سری از مشکلات منع صادرات نخود ،صادرات نخود با فراز و نشیب‌هایی رو به رو شد که توانستن به خوبی این فراز و نشیب‌ها را کنترل کنن و در بازار صادرات جهانی جای بگیرند . کرمانشاه یکی از بهترین و مرغوبترین نخود های کشور را تولید می کند و علاوه بر اینکه نخود بازارهای داخلی ، استان خود و دیگر استانها را تامین می کند، بُعد صادراتی نیز دارد و در بازار های جهانی نیز خود نمایی می کند،که یکی از برند های نخود که در بازار جهانی و صادرات قرار گرفته است برند ( بیونیج )  است که جای خوبی برای خود در بازارهای صادراتی باز کرده است .

اهمیت صادرات نخود درجه یک کرمانشاه

اهمیت صادرات نخود درجه یک کرمانشاهنخود ایرانی صادراتی به دلیل مصرف بالای آن در بسیاری از کشورها می تواند سود آور و ارز آور خوبی باشد .اولین کشور های صادر کننده ی نخود:

  1.  استرالیا
  2.   هند
  3. مکزیک
  4. آرژانتین
  5.  ترکیه

در رتبه های اول تا پنجم قرار دارند و ایران نیز جز رتبه ی هفتم در صادرات نخود می باشد . که قطب تولید و کشت نخود در ایران در کرمانشاه شناخته شده است ، که دارای مرغوبترین و بهترین نخودها است که صادرات نخود کرمانشاه شناخته شده است .

ایران از نظر صادرات نخود با کشور تاجیکستان ارتباط نزدیکی دارد . کشت نخود درجه یک در کشورمان در کرمانشاه تولید می شود که از از نظر مرغوبیت بسیار عالی است و به دلیل درجه یک بود در صادرات اهمیت زیادی دارد . نخود کرمانشاه یکی از درجه یک ترین و ممتازترین نخود موجود در کشورمان ( ایران ) است که اولین انتخاب در صادرات نخود می باشد و به دلیل درجه یک بودن آن اهمیت زیادی برای صادرات دارد .

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.