مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

توزیع نخود دیم دلفان در بازرگانی آسیال

آنچه در این مقاله می خوانید...

 انواع نخود دیمقیمت نخود دیمفروشنده انواع نخود در بازار اینترنتی
توزیع نخود دیم دلفان در بازرگانی آسیال

نخود دیم در استان لرستان و در شهر دلفان(نور آباد) تولید و توزیع می گردد. شهر دلفان در استان لرستان یکی از قطب های تولیدکننده انواع نخود دیم در کشور می‌باشد.نخود دیم انواع زیادی دارد که توسط مجموعه بازرگانی آسیال توزیع و پخش می‌شود. در ادامه به انواع نخود دیم می‌پردازیم.

 انواع نخود دیم

انواع نخود دیم

نخود دیم که به آن نخود پاییزه گفته می‌شود تنوع زیادی دارد مثلا:

  1. نخود هاشم
  2. نخود سعید
  3. نخود سارال
  4. نخود منصور
  5. نخود عادل
  6. نخود آزاد
  7. نخود آرمان و….

نخود دیم در پاییز کاشته می‌شود وبا آب باران آبیاری می‌شود و تحمل سرما وبی آبی آن زیاد است و همچنین در مزارع تناژدهی بالایی نسبت به نخود محلی دارد. نخود دیم از آفت و برق زدگی در امان است. همانطور که اشاره شد شهر دلفان در تولید بالای نخود در استان لرستان اول است و معمولا نخود دیم طبق شرایط آب و هوایی و خاک آن باید کاشته شود که بیشترین تولید نخود مربوط به نخود عادل و منصور می‌باشد. که این دو نوع نخود در شرایط معتدل و نیمه گرمسیری قابلیت رشد دارد.که در هر هکتار حدود ۱۴۰۰ تا ۱۵۰۰ کیلو محصول تولید می‌شود.

قیمت نخود دیم

قیمت نخود دیم

قیمت هر نوع از نخود با نوع دیگر متفاوت است مثلا نخود عادل با نخود منصور اختلاف قیمت دارند هر چند این اختلاف قیمت‌ها زیاد نیست اما بیشتر مردم نخود با قیمت ارزان را می‌پسندند

مشتریان گرامی می‌توانید نخود دیم را از بازرگانی آسیال با تناژ بالا و قیمت ارزان تهیه کنید. و در کمترین زمان ممکن آنرا تحویل بگیرید

امسال در بازار حبوبات شاهد نوسانات زیادی بودیم به گونه ای که باید قیمتها هر روز در سایتهای تجاری درج می‌شدند. بنابر این شما می‌توانید برای استعلام از قیمت انواع نخود با مدیر شرکت بازرگانی آسیال در تماس باشید.

فروشنده انواع نخود در بازار اینترنتی

فروشنده انواع نخود در بازار اینترنتی

امروزه باید با تکنولوژی که هر روز در حال پیشرفت است هماهنگ شویم یعنی کارهای قدیمی و سنتی را کنار گذاشته و وارد دنیای مدرن و اینترنت شد. لذا لازم به ذکر است که بهترین و آسانترین راه پیدا کردن مراکز فروش از طریق اینترنت می‌باشد و تنها با شماره گیری یکی از مراکز فروش، محصول خود را طبق توافقی که کرده‌اید تحویل بگیرید.
این مراکز فروش موظف هستند طی چند روز بهترین محصولات خود را به خریدار تحویل دهند.روش سفارش اینترنتی اینگونه است که زمانی که با مدیر مرکز فروش تماس گرفتید و محصول خود را سفارش دادید مبلغ توافقی را به حساب فروشنده واریز کرده و فیش پرداختی را ارسال می‌کنید وطی چند روز آتی آن را تحویل می‌گیرید. این روش نسبت به روش سنتی بسیار بهتر و مقرون به صرفه تر است. پیشنهاد ما به شما خرید اینترنتی می‌باشد.

راههای ارتباطی:

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

جیمیل:nokhodchio@gmail.com

اینستاگرام:bazargani-asyall

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.