مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

توزیع نخود شکسته و لپه مخصوص فلافل

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت نخود شکسته و لپه مخصوص فلافلفروش انواع نخود کرمانشاهخرید و فروش نخود عمده کرمانشاه
توزیع نخود شکسته و لپه مخصوص فلافل

آیا از نخود شکسته و لپه برای تهیه فلافل استفاده نموده اید؟ آیا از مقرون به صرفه بودن قیمت نخود شکسته اطلاع دارید؟ از این مرکز فروش تا بحال نخود شکسته مخصوص فلافل خریداری کرده اید؟

قیمت نخود شکسته و لپه مخصوص فلافل

توزیع نخود شکسته و لپه مخصوص فلافل

اگر از نخود شکسته برای تهیه کردن فلافل استفاده کرده اید، حتما متوجه به صرفه بودن هزینه آن شده اید. این محصول از بهترین مزارع کشت نخود در کرمانشاه و لرستان برداشت شده در بازار با قیمت مناسب عرضه می شود. نخود شکسته همان نخود درشت است که طی عمل سورتینگ نخود در دستگاه شکسته می شود. از این رو این محصول مورد توجه فلافلی ها قرار گرفته است.

به دلیل دو لپه شدن دانه نخود درشت در دستگاه مصرف این نوع از محصول در آشها و آبگوشت و دیگر انواع غذاها کمتر می شود و معمولا خواهان زیادی ندارد، اما نخود شکسته بهترین گزینه برای فلافل می باشد. به این دلیل که:

  1. زود پز است
  2. ارزان قیمت است
  3. بدون ضایعات می باشد.

نخود درشت گران قیمت است و هرچه روبه ریز شدن برود ارزانتر می شود، و نخود شکسته ارزانترین قیمت را داراست ، همچنین خرید فله ای این محصول بهتر از بسته ببندی آن می باشد.

فروش انواع نخود کرمانشاه

همانطور که مطلع هستید، کرمانشاه یکی از استان های تولید کننده انواع نخود می باشد. این محصول علاوه بر نیاز داخل به کشورهای همسایه صادر می شود. انواع نخود شامل:

  • نخود سایز ۱۰ یا تک خان
  • نخود سایز ۸و۹ و یا دو خان
  • نخود سایز ۷و۸و۹ و یا سه خان
  • نخود فلافلی سایز ۵و۶
  • نخود لپه ای
  • نخود لشگری و…..
این مرکز فروش یکی از بزرگترین فروشندگان انواع نخود کرمانشاه می باشد که به صورت مستقیم و بدون واسطه بهترین نوع نخود را با حجم بالا و قیمت مناسب به سراسر ایران ارسال می کند. جهت سفارش محصول خود با مشاورین این مرکز ارتباط بگیرید.

خرید و فروش نخود عمده کرمانشاه

خرید و فروش نخود عمده کرمانشاه

نوسانات بازار باعث شده که مشتریان این محصول برای تهیه نخود عمده با مشکل مواجه شوند. تهیه نخود عمده با حجم بالا و قیمت مناسب فقط توسط شرکتهای خرید و فروش این محصول  امکان پذیر است. همچنین برای استعلام از قیمتهای لحظه ای نخود، می توانید از طریق سایتهای خرید و فروش قیمت روز نخود را دنبال کنید. شرکتهای خرید و فروش نخود عمده، نخود را مستقیم از کشاورز خریداری می نماید و پس از بوجاری کردن آن در کیسه های ۳۰ کیلویی و ۵۰ کیلویی بسته بندی می کند و روانه بازار حبوبات می نماید.

اگر انواع نخود کرمانشاه را با قیمت مناسب و به روز می خواهید با این مرکز فروش ارتباط بگیرید.

 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.