مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

توزیع کننده نخود سفید دانه درشت کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

کیفیت نخود سفید دانه درشتخرید حضوری و غیر حضوری نخود سفید دانه درشتقیمت نخود سفید دانه درشت و دیگر انواع نخود کرمانشاهنرخ مصوب انواع نخود شرکتی
توزیع کننده نخود سفید دانه درشت کرمانشاه

نخود سفید دانه درشت را از این مرکز فروش تهیه نموده اید؟ از کیفیت نخود سفید دانه درشت کرمانشاه چه می دانید؟ این محصول یکی از بهترین گزینه ها برای صادرات به کشورهای همسایه محسوب می شود. نخود سفید دانه درشت جهت صادرات را از شرکت حبوبات آسیال با قیمت ارزان تهیه نمایید.

کیفیت نخود سفید دانه درشت

توزیع کننده نخود سفید دانه درشت کرمانشاه

کیفیت یک پارامتر برای تعیین قیمت و یک مزیت برای فروش محصول به حساب می آید. قطعا کالایی که از کیفیت پایینی برخوردار باشد، نه تنها در بازارهای داخلی بلکه در بازارهای خارجی هم از فروش و رقابت کمی بهره مند است. نخود سفید دانه درشت از حبوباتی است که بیشتر تجار ایرانی و خارجی از آن برای محصول صادراتی پر سود استفاده می کنند.
نخود سفید درشت مزیتهایی نسبت به نخودهای دیگر دارد که به آن اشاره می کنیم.

  1. رنگ روشنتری دارد
  2. دانه درشتی دارد
  3. زودپز است
  4. در هنگام پختن خوش طعم است

تولید این محصول عمدتا در استان کرمانشاه صورت می گیرد. کشاورزان خبره این منطقه با مهارت های خاص و تجربه دیرینه بهترین محصول را پرورش می دهند. همچنین خاک بسیار حاصلخیز این منطقه علاوه بر مهارتهای کشاورزان باعث می شود نخود سفید دانه درشت یکی از برندهای معتبر و خوشنام در ایران و جهان باشد. این محصول معمولا در سایزهای ۸-۹-و۱۰ در بازار حبوبات عرضه می شود.

خرید حضوری و غیر حضوری نخود سفید دانه درشت

مرکز فروش نخود سفید دانه درشت در استان کرمانشاه، این توانایی را دارد که با حجم بالا و قیمت مناسب نخود سفید را در اختیار مشتریان گرامی قرار دهد. این مرکز فروش با ارتباط مستقیم بین کشاورزان، تهیه این محصول را طی ۲۴ تا ۴۸ ساعت جهت سفارشات صادراتی برای تجار عرضه می نماید. علاوه بر تهیه نخود صادراتی، در بازار داخلی از فروشندگان و توزیع کنندگان بزرگ این محصول می باشد.

فعالان بازار حبوبات،می توانند جهت سفارش محصول مورد نظر خود، از طریق سایت به صورت آنلاین و یا به صورت حضوری، خرید خود را از این مرکز فروش انجام دهند.

قیمت نخود سفید دانه درشت و دیگر انواع نخود کرمانشاه

قیمت نخود سفید دانه درشت و دیگر انواع نخود کرمانشاه

قیمت نخود سفید دانه درشت با قیمت انواع نخود کرمانشاه متغیر است. همانطور که از نام این محصول پیداست، نخود درشت از قیمت بالاتری برخوردار است و نخود ریز پایینترین نرخ را در میان انواع نخود داراست. قیمت نخود مانند دیگر حبوبات با افزایش قیمت ارز، واکنش نشان می دهد. برای اینکه از قیمت روز انواع نخود کرمانشاه مطلع شوید بهتر است که با این مجموعه ارتباط بگیرید.

نرخ مصوب انواع نخود شرکتی

معمولا نرخ مصوب انواع حبوبات شرکتی توسط شرکت ها در سطح کشور اعلام می شود. البته سایت های معتبر نیز در این زمینه می توانند مرجع مطمئنی باشند.

شرکت حبوبات آسیال توزیع کننده انواع نخود  با قیمت مناسب در کرمانشاه می باشد. لذا از مشتریان محترم جهت خرید انواع نخود از این مرکز دعوت به عمل می آید.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.