مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

توزیع کننده نخود صادراتی ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات نخود صادراتی درجه یک ایرانیدلایل صادرات عمده نخود در ایران

نخود از جمله حبوباتی است که از زمان های قدیم به دلیل داشتن خواص و ارزش غذایی فراوان و داشتن فیبر، آهن و کلسیم در بین مردم محبوبیت داشته و مصرف زیادی نیز داشته است. در ایران استان هایی مثل کرمانشاه و کردستان به دلیل شرایط خوب آب و هوایی و زمین های مناسب کاشت نخود یکی از بهترین تولید کنندگان و توزیع کنندگان نخود صادراتی در ایران به شمار می آیند. فروش نخود صادراتی در این شهر ها توسط مراکز توزیع کننده و فروشگاه های سطح شهر انجام می‌گیرد. قیمت نخود صادراتی نیز بسته به نوع و کیفیت این محصول متغیر می‌باشد. 

توزیع کننده نخود صادراتی ایرانی

مشخصات نخود صادراتی درجه یک ایرانی

مشخصات نخود صادراتی درجه یک ایرانیحبوبات از جمله نخود دارای مقدار زیادی پروتئین، فیبر، کربوهیدرات و مواد معدنی مثل آهن، پتاسیم و منیزیم هستند که ارزش غذایی بسیار بالایی دارند و برای بدن نیز بسیار مفید هستند. نخود درجه یک صادراتی دارای ویژگی ها و مشخصاتی است که می‌توان به راحتی آن را از نخود بی کیفیت تشخیص داد. در حقیقت می‌توان گفت یک نخود خوب برای اینکه بتواند صادر شود و مشتری جذب کند باید کیفیت بالایی داشته باشد. یکی از این ویژگی ها قیمت این محصول می‌باشد.

از مشخصه های نخود صادراتی خوب قیمت مناسب آن است.نخود به دلیل داشتن پروتئین کافی، ارزش غذایی اش تا حدودی با گوشت قرمز برابری می‌کند. بنابراین قیمت نخود باید به گونه ای باشد که قشر کم درآمد بتوانند به راحتی آن را خریداری کنند. از دیگر مشخصه های نخود خوب شکل ظاهری آن است. نخود باید تازه باشد و کرم خورده یا خراب نباشد. نخود خوب باید کاملا رسیده باشد و رنگ آن سیاه یا سبز و نرسیده نباشد. در حقیقت رنگ نخود درجه یک زرد است.

یکی از دغدغه های مصرف کنندگان نخود که خیلی مهم است زودپز بودن آن است. نخود خوب زود پخته می‌شود. به عبارتی نخود نه باید سریع حین پختن له شود و نه زمان پخت آن طولانی باشد. نخود خوب صادراتی باید تمیز باشد. یعنی در آن پوست نخود، سنگ، یا نخود خراب و سیاه شده یا کرم خورده وجود نداشته باشد تا زمان زیادی صرف پاک کردن آن نشود. از دیگر ویژگی های مهم نخود طعم و بوی آن است که به دلیل استفاده در غذا باید از طعمی دلنشین برخوردار باشد و غذا را خوشمزه تر و خوشبو تر کند.

در حقیقت نخودی که در شرایط خوب آب و هوایی و آب دهی و مراقبت بسیار تولید شده باشد این خصوصیات را نیز دارا می‌باشد. نخود صادراتی باید بسته بندی مناسبی نیز داشته باشد که هم مشتری از آن راضی باشد هم از کیسه هایی برای بسته بندی کردن آن استفاده شود که در راه و حین صادر کردن پاره یا خراب نشود. 

دلایل صادرات عمده نخود در ایران

دلایل صادرات عمده نخود در ایرانصادرات یکی از اصلی ترین رکن های اقتصادی هر کشور می‌باشد که نقش بزرگی در رشد و شکوفا شدن اقتصاد دارد. از دلایل مهم صادرات نخود به صورت عمده می‌توان به موارد زیر اشاره کرد. در حقیقت اگر صادراتی نباشد کشاورزان نیز کار خود را از دست می‌دهند و دیگر رغبتی برای کاشت محصول و فروش آن به قیمت خیلی پایین ندارند چون برایشان صرفی ندارد و دچار زیان مالی می‌شوند. همچنین نبود صادرات باعث افت کشت این محصول می‌شود و مجبور می‌شویم از نخود هایی که وارداتی هستند و قیمت بالایی نیز دارند استفاده کنیم. 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

1

یک پاسخ به “توزیع کننده نخود صادراتی ایرانی”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.