مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

توزیع کننده نخود صادراتی در بازار خارجی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود صادراتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟بزرگترین صادر کننده انواع نخود مرغوب ایرانی

نخود که مانند سایر حبوبات از پروتئین بالایی برخوردار است، یکی از حبوبات پر مصرف در تمام دنیا می باشد.تنوع و افزایش نمونه های هر محصولی از جمله نخود، یکی از راهکارهایی است که مشتریان می توانند با گزینش محصول، بهترین انتخاب را با توجه به نیاز خود داشته باشند.به همین علت، نخود ایرانی با سایزهای مختلف تولید و به عنوان نخود صادراتی به بازارهای خارجی عرضه می گردد.

توزیع کننده نخود صادراتی در بازار خارجی

نخود صادراتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

نخود صادراتی چه ویژگی هایی باید داشته باشد؟

نخودهایی که برای صادرات در نظر گرفته می شوند، همه ی سایز های نخود را شامل می شوند ولی باید کاملا تمیزو یکدست و سورت شده باشند تا مورد استقبال واقع شوند. یکی از عوامل موثر بر قیمت نخود صادراتی سایز آن می باشد.هر چه نخودها درشت تر باشند، قیمت آن ها نیز گران تر می باشد.

نخودها را از نظر سایز به سه دسته ی زیر تقسیم می کنند:

  1. نخود ریز: این نخود به نخود فلافلی نیز معروف است، بیشتر برای مصرف به صورت لپه یا تهیه ی فلافل مورد استفاده قرار می گیرد.
  2. نخود سه خان: این نخود سایز متوسطی دارد و به آن نخود آبگوشتی نیز می گویند.
  3. نخود دو خان: این نخود سایز درشت دارد و بیشتر برای صادرات و بسته بندی استفاده می گردد.

از مهمترین ویژگی های نخود ایرانی می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • سایزهای مختلف نخود
  • کیفیت بالا
  • خوش پخت بودن
  • یکدست بودن

در گذشته برای تهیه ی انواع مختلفی از غذاها از نخود استفاده می شد، اما امروزه نخود از سبد غذایی ایرانیان در حال حذف شدن است،بنابراین صادرات نخود برای تولید کنندگان امری ضروری می باشد.
شاید خالی از لطف نباشد تا به نام چند غذای خوشمزه ایرانی که با استفاده از نخود طبخ می شود اشاره نماییم.فلافل، آبگوشت، نخود پلو با مرغ یا گوشت، آش رشته و خوراک نخود تخم مرغ که یک صبحانه ی عالی و خوشمزه است چند نمونه از این غذاها می باشد.

بزرگترین صادر کننده انواع نخود مرغوب ایرانی

بزرگترین صادر کننده انواع نخود مرغوب ایرانی

مراکز فروش زیادی در سطح کشور به کار فروش و صادرات نخود مشغول هستند که این محصول را به صورت عمده در سراسر ایران پخش می کنند و یا آن را به کشورهای مختلف صادر می نمایند و همیشه در تلاش هستند که محصول خود را با کمترین هزینه و در اسرع وقت در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند.

همان طور که می دانید نخود های تولید شده در استان های کرمانشاه و لرستان، به عنوان مرغوب ترین نخود های ایرانی شناخته می شوند. صادر کنندگان نیز برای خرید نخود صادراتی خود، از این اقلام اقدام به خرید می نمایند و با فروش نخود صادراتی به کشورهای حاشیه خلیج فارس، افغانستان و پاکستان تجارت خود را ادامه می دهند.

برای سفارش محصول خود می توانید با شماره درج شده در سایت ارتباط بگیرید و یا اینکه فرم سایت را پر کنید تا ما با شما تماس بگیریم

پذیرای تماس شما هستیم

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.