مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

تولید انواع نخود فلافلی در کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های بهترین نخود فلافلی کرمانشاهبرترین تولید کننده نخود فلافلی در ایران

فلافل یک غذای پر طرفدار و خیابانی است. که در خاورمیانه و شهرهای از ایران چون ایلام، اهواز، شیراز طرفداران خاصی دارد و جز غذاهای این شهرها محسوب می شود. برای تهیه آن باید از نخود فلافلی مخصوص استفاده کنید. تا از خوردن آن لذت کافی را ببرید.

تولید انواع نخود فلافلی در کرمانشاه

ویژگی های بهترین نخود فلافلی کرمانشاه

ویژگی های بهترین نخود فلافلی کرمانشاهنخود فلافلی کرمانشاه بهترین نوع نخود است. از ویژگی های این محصول عبارتند از: ریز بودن و سایز کوچک بودن آن است، سایز ریز مناسبترین نخود برای تهیه فلافل است. بو، طعم و مزه بسیار خوبی دارد و ترد است. قیمت مناسب تر و به صرفه تری نسبت به سایر نخودها دارد. بعد از خیس کردن حجم زیادی می گیرد. در منطقه آب و هوای عالی و پاکیزه کشت و برداشت انجام می شود. از لحاظ فیزیکی قابل اعتماد است و حشره زده نیستند.

مشتریان گرامی می توانید جهت خرید و سفارش محصول خود با مدیر مجموعه بازرگانی آسیال ارتباط بگیرید و یا فرم سایت را پر کنید تا با شما تماس گرفته شود

برترین تولید کننده نخود فلافلی در ایران

برترین تولید کننده نخود فلافلی در ایراناگر از افرادی که در حیطه کشاورزی هستند و یا در بازار مشغول به کار هستند بپرسید برترین تولید کننده نخود فلافلی کدام شهر یا کدام قسمت ایران است بدون شک جواب شهر کرمانشاه است. نخود کرمانشاه بی رقیبترین نخود برای تهیه فلافل است. نخود کرمانشاه هم در کشور و هم در خارج از کشور به خوبی مصرف می شود و دارای بازار پر رونق طرفداری است. نخود کرمانشاه در صنایع غذایی کاربردی فراوانی دارد که یکی از این کاربردها فلافل است

. درست است که غذاهای فست فودی مناسب نیستند اما فلافل از آنها متمایز است و جایگاه ویژه ای در بین ما ایرانیان دارد. نخود پاییزه که در این شهر برداشت می شود دارای قیمت مناسب تری است و برای کارخانجات و افرادی که مصرف عمده دارند مقرون به صرفه تر است. فروش نخود فلافلی هم به صورت عمده و کیلویی انجام می شود.

برای خرید های عمده بهترین راه خرید بدون واسطه و مستقیم است. چون به این طریق قیمت برای خریداران کاهش می یابد. کارخانه داران می توانند مستقیم محصول را از کشاورزان خریداری کنند تا با بهترین قیمت مواجه شوند.

تقریبا بیشتر نخود های که در کرمانشاه به فروش می رسند به صورت فله و بدن بسته بندی های شرکتی هستند. بسته بندی های نخود فلافلی به صورت کارتون، کیسه های بزرگ و نایلونها هستند. خربداران جهت اطلاع از قیمت می توانند به سایت های فروش و به صورت غیر حضوری یا به صورت حضوری به مراکز فروش رجوع کنند و محصول خود را سفارش دهند. در خریدهای غیر حضوری پایین تر از ۳۰ کیلو امکان پذیر نیست. در بسته بندی های محکم قرار می دهند و کاملا سالم و با رعایت بهداشت در تمام نقاط کشور تحویل می دهند.

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.