مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

تولید عمده نخود صادراتی ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

مشخصات انواع نخود صادراتی درجه یکبرترین تولید کننده نخود در ایرانفروش نخود صادراتی مرغوب در این عمده فروشی

امروزه بسیاری از مردم به دنبال مراکز فروش عمده نخود صادراتی ایرانی با قیمت ویژه در کیفیت مناسب می باشند. در این میان برخی از تولیدکنندگان ایرانی توانسته اند گوی سبقت را ربوده و از رقبای داخلی و خارجی خود پیشی بگیرند و سهم بزرگی از بازار را به خود اختصاص دهند. تولیدات آنها علاوه بر قیمت ارزان دارای کیفیت بالا نیز هستند. از این رو خریداران جهت استعلام قیمت این نوع نخود باید این مراکز عمده را شناسایی نمایند.

تولید عمده نخود صادراتی ایرانی

مشخصات انواع نخود صادراتی درجه یک

مشخصات انواع نخود صادراتی درجه یکنخود یکی از پرمصرف ترین حبوبات بوده که سرشار از پروتئین، مواد معدنی و فیبر است. لذا متقاضیان بسیاری در بازارهای داخلی و خارجی داشته است.
از دیر باز از این دانه خوراکی در پخت انواع غذاها استفاده می شده چرا که حاوی مقادیر بالای انرژی و کالری بوده است. طبق مطالعات انجام شده همواره به خانوارها توصیه می شود این حبوبات را در رژیم غذایی خود مصرف نمایند.

ایران جزء بزرگترین تولیدکنندگان نخود در دنیا می باشد بیشترین اراضی تحت کشت این محصول در استانهایی است که شرایط مناسب برای کاشت آن فراهم بوده به گونه ای که مقام نخست در تولید نخود با کیفیتی مرغوب را در دنیا از آن خود کرده و عرضه کنندگان این منطقه تولیدات خود را به سراسر شهرهای ایران توزیع می نماید و یا حتی به بازارهای بین المللی صادر می کنند.

این نوع محصول در سایز و میزان درشتی با یکدیگر متفاوت هستند انواع آن به صورت زیر می باشد:

بار فروش نخود صادراتی به صورت یک دست بوده و همه یک اندازه دارند و به تبع قیمت آن نیز بیشتر از نخود معمولی است. تمامی انواع نخود ذکر شده قابلیت صادرات را دارند اما به شرطی که دانه شکسته، ضایعات، نخود دیرپز و سوراخ نداشته باشد.

برترین تولید کننده نخود در ایران

برترین تولید کننده نخود صادراتی در ایراندر سال های اخیر در ایران طرفداران نخود افزایش یافته و مردم برای تامین مواد مغذی از این حبوبات فوق العاده استفاده می نمایند. یکی از ویژگی های اصلی این محصول، طعم لذیذ آن بوده است. از این رو کارخانه های بسیاری به تولید و عرضه این محصول پرفروش پرداخته اند که برخی از آنها توانسته اند در کیفیت منحصر به فرد و بسیار مرغوب آن را در کل کشور به فروش برسانند.
یکی از مهمترین آیتمها در مرغوبیت آن، سایز درشت و داشتن بسته بندی کاملا بهداشتی می باشد. چرا که مصرف کنندگان به شدت به این عوامل دقت دارند.

اگر در زمینه ای فعال هستید که نیاز به این نوع محصول دارید و قصد خرید تازه و با کیفیت ممتاز را برای اهداف خود دارید، می بایست بدانید که تنوع آن بسیار زیاد است و هر کدام از آنها ویژگی ظاهری مختلفی دارد. لذا قبل از خرید حتما از کارشناسان مربوطه مشورت بگیرید و از بروزترین قیمت نخود اطلاعات کسب نمایید.

فروش نخود صادراتی مرغوب در این عمده فروشی

این عمده فروشی که در استان کرمانشاه قرار دارد، با خرید نخود مستقیم از کشاورزان و سورت کردن آن با دستگاه صنعتی، بهترین نخود را در سایزهای واقعی به فروش می رساند. قیمت تمامی سایزهای نخود به دلیل خرید بی واسطه از تولید کننده به نرخ کف بازار ارائه می گردد.

نخود صادراتی مرغوب از نمونه های کمیاب می باشد که دیگر فروشندگان آن را با قیمت بالا به فروش می رسانند. اما برای کاهش قیمت نخود بهتر است که با حجم بالا خریداری شود. خرید با تناژ زیاد باعث شکسته شدن هزینه ها و نرخ فعلی نخود می شود.

برای خرید و سفارش انواع نخود از مجموعه بازرگانی آسیال از طریق این سایت با تیم فروش ارتباط بگیرید

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.