مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

تولید کننده نخود مرغوب در ایران

آنچه در این مقاله می خوانید...

روش های شناخت نخود مرغوببرترین برند های تولید نخود در ایران

در سراسر جهان حدود ۹۰ گونه مختلف نخود مرغوب وجود دارد. در ایران، پنج گونه نخود وجود دارد که محبوبترین آن ها (عادل، آرمان، آزاد، بوانیج و هاشم) است که دارای خواص و قیمت های مختلفی می باشند. در این مقاله به بررسی روش های تشخیص نخود مرغوب و برترین برند های تولید نخود در ایران می پردازیم.

تولید کننده نخود مرغوب در ایران

روش های شناخت نخود مرغوب

روش های شناخت نخود مرغوب نخود، دومین محصول بزرگ حبوبات خوراکی کشت شده در جهان می باشد. این محصول، حاوی انرژی و مواد مغذی و پروتئین بالا و دارای مقادیر زیادی از اسید آمینه می باشد. استفاده از نخود، هم به عنوان غذای انسان و هم به عنوان خوراک دام، آن را به یک محصول بسیار مهم تبدیل کرده است.

دو نوع متمایز از ژنوتیپ های نخود وجود دارد که اغلب بر اساس اندازه، شکل و رنگ دانه استوار است. تحقیقات نشان می دهد که نخود ممکن است به محافظت در برابر برخی از بیماری های مزمن، مانند بیماری های قلبی و سرطان کمک کنند. از طرف دیگر، برخی افراد ادعا می کنند که مصرف نخود ممکن است مضر باشد و باید از مصرف آن ها جلوگیری کرد چرا که باعث نفخ شکم می شود.

نخود ها دارای مشخصات تغذیه ای چشمگیری می باشند. کالری آن ها نسبتاً کم می باشد و به طور متوسط، به ازای هر بار مصرف نخود، ۶۲ کیلو کالری به بدن اضافه می شود. نخود دارای مقدار قابل توجهی فیبر، ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز می باشد.

یک از مهمترین روش های شناخت نخود مرغوب، شفافیت رنگ نخود و شادابی این محصول است. به هر میزان که رنگ نخود روشن تر باشد، محصول از کیفیت بالاتری برخوردار است.

نخود مرغوب، درشت و برجسته می باشد. به طور کلی، هنگام خرید نخود، باید به زمان و مکان نگهداری نخود توجه نمود. نخود ها اغلب باید در مکان خشک و خنک و دور از تابش مستقیم نور آفتاب نگهداری شود.

برترین برند های تولید نخود در ایران

برترین برند های تولید نخود در ایران نخود ها انواع مختلفی دارند. نخود زرد، نخود سیاه و نخود بنفش که در بین آن ها، نخود سبز بیشترین مصرف را دارد. نخود اسنپ و نخود برفی انواع دیگری از خانواده نخود محسوب می شوند. با این حال، طعم و مواد مغذی آن ها کمی متفاوت است.

نخود ها با برند های مختلفی در بازار وجود دارند. نخود مرغوب کرمانشاه، شناخته ترین و با کیفیت ترین برند تولید نخود در ایران محسوب می شود. کارخانه جات دیگری هم در رقابت با یکدیگر وجود دارند. با خرید عمده می توان این محصول را در عین کیفیت، با قیمت مناسب تهیه کرد.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.