مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

خرید آنلاین نخود سه خان متوسط کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید و فروش اینترنتی نخود سه خان متوسط کرمانشاهخرید و فروش اینترنتی نخود سه خان متوسط کرمانشاهنخود سه خان معمولینخود سه خان اعلا
خرید و فروش اینترنتی نخود سه خان کرمانشاه

نخود سه خان متوسط کرمانشاه از قیمت خوبی برخوردار است.خرید آنلاین نخود سه خان متوسط کرمانشاه در این مرکز فروش به صورت شبانه روزی انجام می گردد. چنانچه از فعالان بازار حبوبات هستید برای اطلاع از قیمت و خرید انواع نخود کرمانشاه از طریق همین سایت اقدام نمایید.

خرید و فروش اینترنتی نخود سه خان متوسط کرمانشاه

خرید و فروش اینترنتی نخود سه خان متوسط کرمانشاه

در این روزگار خرید و فروش محصولات بسیار راحت شده و نیازی به صرف هزینه های زیاد و از دست دادن زمان نمی باشد؛راحتترین راه خرید اینترنتی است که خریدار با جستجو در فضای مجازی و پیدا کردن مراکز فروش معتبر، انواع محصولات را می توان خریداری کرد.به همین علت فروشندگان زیادی به فکر فروش محصولات خود در فضای مجازی  هستند و شروع به فعالیت در اینترنت کردند.

بازرگانی آسیال یکی از مراکز فروش انواع نخود کرمانشاه به صورت اینترنتی می باشد لذا جهت سفارش محصول خود با مشاورین این مرکز ارتباط بگیرید.

نخود سه خان متوسط کرمانشاه که از سایز های ۷و۸و۹ تشکیل شده است بهترین و پر مصرفترین نوع نخود در بازار است. از این نوع نخود در آبگوشت و انواع آشها استفاده می شود. نخود کرمانشاه به جهت مرغوبیت زیادی که دارد بیشترین نوع نخود مصرفی در بین مشتریان است. نخود سه خان متوسط به دو صورت معمولی و اعلا قابل عرضه می باشد.معمولی و یا اعلا بودن نخود باعث ایجاد تفاوتهایی می شود. اگر قصد خرید این محصول را دارید به ادامه مطلب توجه داشته باشید.

نخود سه خان معمولی

نخود سه خان معمولی

آیا تاکنون متوجه فرق نخود سه خان معمولی و اعلا شده اید؟ آیا می دانید که چرا بعضی از نخودها زود پخته می شوند و بعضی دیر؟ سایز نخود هر چه قدر درشتتر باشد، آن نخود هم زود پخته می شود. ولی اگر نخود ریز تر باشد ممکن است در زمان معینی پخته نشود، و این برای رستوران دارها و دیزی سراها مشکل ایجاد می کند.نخود معمولی از سایز ۶و۷و۸ تشکیل شده و رنگ آن هم نخودی تیره رنگ است.از این نوع نخود بیشتر در مصارف خانگی استفاده می شود و مشتریان زیادی هم دارد ولی با توجه با سایز آن تغییری در طعم این محصول با دیگر انواع نخود ندارد.

نخود سه خان اعلا

نخود سه خان اعلا

نخود سه خان اعلا که با سایز ۷و۸و۹ شناخته می شود هم زود پز است و هم رنگ روشنتری دارد. تقریبا در تمام غذاها مورد استفاده قرار می گیرد. در نخود سه خان اعلا نخود ریز سایز ۶ استفاده نمی شود و نخود از دید مشتریان درشت به نظر می رسد. از نخود سه خان متوسط کرمانشاه برای صادرات به کشورهایی مانند:

  • افغانستان،
  • پاکستان
  • ترکیه
  • عراق
  • امارات و …. استفاده می شود.به دلیل برند بودن نخود کرمانشاه ، مشتریان خارجی از این نوع نخود به خوبی استقبال می کنند.
خریداران محترم می توانید برای ثبت سفارش آنلاین خود با شماره های درج شده در پایین صفحه ارتباط بگیرید و یا فرم سایت را پر کنید تا مشاورین ما در کمترین زمان با شما تماس بگیرند

راههای ارتباطی

شماره تماس: ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ: ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.