مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

خرید انواع نخود سفید مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

ویژگی های منحصر به فرد نخود سفید مرغوبقیمت رقابتی نخود سفید مرغوب
خرید انواع نخود سفید مرغوب

نخود سفید مرغوب یکی از با کیفیت ترین نوع نخود می باشد که دارای خواص بالایی برای سلامتی بدن می باشد. خرید نخود سفید به طرق مختلفی امکان پذیر است می توان این محصول را در بهترین رده کیفی و مناسب ترین قیمت ممکن در وب سایت های اینترنتی خریداری کرد و از مزایای خرید اینترنتی مانند تخفیف های احتمالی و تحویل رایگان و…بهره برد، همچنین می توان این محصول را به صورت حضوری و مستقیم از مراکز فروش آن خریداری کرد.

 

ویژگی های منحصر به فرد نخود سفید مرغوب

ویژگی های منحصر به فرد نخود سفید مرغوب نخود یکی از قدیمی ترین و پر خاصیت حبوبات می باشد که به علت خواص و ویژگی هایی که دارد دارای ارزش غذایی و خواص تغذیه بالایی است، این محصول مفید و با ارزش توانسته است طرفداران بیشماری را به خود جلب کند و در سه مدل سیاه، سفید و سرخ موجود می باشد، نخود سفید با کیفیت سرشار از املاح و مواد معدنی ارزشمندی مانند انواع ویتامین، پروتئین، کلسیم، آهن، منیزیم،آنتی اکسیدان، فیبر و…است که برای سلامتی و درمان بسیاری از امراض بدن مفید می باشد.

از ویژگی های منحصر به فرد این گیاه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • منبع غنی کلسیم و آهن است و به همین علت برای افرادی که از کم خونی و پوکی استخوان رنج می برند گزینه عالی می باشد.
  • برای درمان سرفه و سرما خوردگی بسیار عالی عمل می کند و به طور کلی باعث تقویت سیستم ایمنی بدن می شود و در درمان امراض خود ایمنی مانند ام اس توصیه می شود.
  • به علت پتاسیم فراوانی که دارد برای تنظیم و کنترل فشار خون عالی است و باعث رفع کلسترول بد خون شده و در درمان مشکلات قلبی و عروقی عالی می باشد.
  • به علت وجود آنتی اکسیدان هایی که دارد برای پیشگیری و درمان انواع سرطان مفید می باشد.
  • به طور کلی برای تقویت حافظه و درمان آلزایمر، رفع انگل و میکروب های معده،تقویت کننده ریشه مو، رفع چین و چروک پوست، درمان کلیه درد و زردی پوست مفید است.

قیمت رقابتی نخود سفید مرغوب

خرید انواع نخود سفید مرغوب

 

قیمت نخود سفید به صورت کلی تحت تاثیر عواملی مانند نوع و برند تولید کننده، حجم و نوع سفارش، کیفیت، نوسانات ارز و دلار و…ثابت نیست و متغیر می باشد که با بررسی این عوامل می توان قیمت این محصول را به صورت تقریبی تخمین زد، لازم به ذکر است که با سرچ کوتاهی در گوگل و برقراری تماس از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت ها با کارشناسان و واحد های پشتیبانی مربوطه می توان از نرخ روز این محصول مطلع و آگاه شد.
افراد زیادی هستند که به تولید و تجارت این محصول پرداخته و سعی در فروش آن دارد به همین علت است که قیمت این محصول رقابتی شده است، باید دقت فراوانی کرد که این محصول در بازار رقابتی توسط افراد سودجو با قیمت بالاتر و کیفیت پایین تر به مشتریان ارائه نشود.

شماره تماس: ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ: ۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.