مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

خرید عمده ماشین نشاکار برنج در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

چگونگی عملکرد ماشین نشاکار برنجبازار فروش ماشین نشاکار برنج با بهترین کیفیت

خرید عمده ماشین نشاکار برنج در تهران و شهرهای بزرگ بسیار افزایش یافته است. ماشین نشاکار کارایی های زیادی در کشاورزی دارد به همین دلیل در کارخانه های ما تولید آن به صورت انبوه در آمده و کار کشاورزان شمالی را راحت کرده است.

خرید عمده ماشین نشاکار برنج در تهران

چگونگی عملکرد ماشین نشاکار برنج

چگونگی عملکرد ماشین نشاکار برنج چگونگی عملکرد ماشین نشاکار برنج بسیار ساده و راحت است.

ماشین های نشاکار به صورت مکانیکی و هیدرولیکی بر سر زمین های کاشت برنج عمل می کنند. این ماشین ها به راحتی و به سرعت نشاهای برنج را در خاک قرار می دهند و به کار کشاورزان سرعت می بخشند. عملکرد ماشین نشاکار در کارخانه های تولیدی باید توسط مهندسین ناظر کنترل شود تا از سالم بودن تمام قطعات تشکیل دهنده آن اطمینان پیدا کنند.

امروزه از ماشینهای تخصصی برای پیوند تقریباً تمام برنجهای رشد یافته در ژاپن استفاده می شود.  به عنوان اولین مرحله ، دانه های برنج به طور متوسط ​​هفت روز در آب خیس می شوند و به مدت ۱۵ ساعت در دمای ۳۰ درجه انکوبه می شوند.  این کار برای شروع جوانه زنی بذر انجام می شود.  بعد از این مرحله “جوانه زنی قبل از جوانه زنی” ، بذرهای مرطوب هنوز در جعبه های مهد کودک قرار می گیرند. 

یک دستگاه نیمه اتوماتیک شبیه به یک کمربند نقاله ، این جعبه های شیرخوار را با لایه ای از خاک ضد عفونی شده در حال رشد پر می کند ، و به دنبال آن دانه های مرطوب یا مرطوب از مرحله قبل از جوانه زنی و یک لایه نهایی در حال رشد خاک ضد عفونی می شوند.  در طول جعبه مهد کودک و روند رشد ، ۵۰ گرم گرانول حاوی قارچ کش برای کنترل بیماری های برنج و حشره کش ها برای محافظت از نهال در برابر حشرات در حین مهد کودک و مراحل اولیه تا متوسط ​​رشد به جعبه های مهد کودک اضافه می شود.  اکنون بیشتر برنجها در ژاپن با این برنامه های “جعبه مهد کودک” از حشره کشها و قارچ کشها درمان می شوند.  با این حال ، در حالی که بیشتر دانه های غلات در حال حاضر برای محافظت از آنها و گیاهان جوان از آسیب حشرات و بیماری ها ، بذر درمانی دریافت می کنند ، درمان بذر تاکنون فقط نقش کمی در برنج داشته است.

بازار فروش ماشین نشاکار برنج با بهترین کیفیت

بازار فروش ماشین نشاکار برنج با بهترین کیفیت در مراکز و نمایندگی های معتبر ما، بهترین ماشین نشاکار برنج با بهترین کیفیت به فروش می رسد. بازار فروش ماشین نشاکار برنج در کشورمان بسیار رونق گرفته است. در این بازار های فروش انواع دستگاه های نشاکار برنج با بهترین کیفیت به مشتریان عرضه می‌شوند دستگاه های نشاکار برنج، نشاهای برنج را به طور دقیق در خاک می کارند. 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.