مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

خرید عمده نخود فلافل ریز در کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید عمده نخود فلافل ریز ارزان قیمتقیمت تولیدی نخود فلافل ریزخریداران عمده نخود فلافل ریز
خرید عمده نخود فلافل ریز در کشور

خرید عمده نخود فلافل ریز در کشور هر ساله با تقاضای فراوانی همراه بوده است. انواع نخود فلافل ریز در سایزهای ۵-۴ و یا ۶-۵ در تمامی شهرهای ایران از شرکت حبوبات آسیال با تناژ بالا عرضه می شود. تهران ، مشهد، آبادان،تبریز، اصفهان و … از شهرهایی هستند که بیشترین خرید عمده نخود فلافل ریز را از این مرکز فروش دارند.

خرید عمده نخود فلافل ریز ارزان قیمت

خرید نخود فلافل ریز در کشور

نخود فلافل ریز از حبوباتی است که بیشترین استفاده غذایی را دارد. نخود فلافل معمولا در سایز های ۴-۵-۶ است و به دلیل دانه ریزی که دارد، ارزانترین نوع نخود موجود در بازار است. نخود فلافل از نخودهای پاییزه تولید می شود. نخود پاییزه که دیمی کشت می شود برای تهیه فلافل مناسب تر است. نخودهای دیمی با وجود طعم خوب و زودپز بودن توانسته است رضایت مشتریان را برای خرید نخود فلافلی ریز را جلب کند.

شرکت حبوبات آسیال با سابقه طولانی در خرید و فروش انواع نخود، بهترین نخود فلافل ریز را به فعالان بازار ارائه می دهد. تجار محترم می توانند برای خرید عمده نخود فلافل ریز با حجم بالا  و قیمت مناسب با تیم فروش حبوبات آسیال ارتباط بگیرند

قیمت تولیدی نخود فلافل ریز

به صرفه ترین خرید عمده نخود فلافل ریز،از تولید کننده این محصول می باشد.مراکز فروش معتبر به دلیل فراوانی درخواست کالا از سوی مشتریان، بهترین و ارزانترین نخود فلافل را در اختیار آن ها قرار می دهد؛ زیرا جلب رضایت مشتری برای این فروشندگان از اهمیت بالایی برخوردار است. تولید نخود فلافل در شهرهای کرمانشاه و لرستان به مقدار زیادی انجام می شود.بهترین عمده فروش برای تهیه نخود فلافل در این شهرها می باشند، که مستقیم و بی واسطه محصول را خریداری کرده و به مشتری تحویل می دهد.

علاوه بر نخود فلافل تولید شده در داخل کشور، در بازار حبوبات اغلب نخود فلافل خارجی هم دیده می شود. این محصولات وارداتی صرفا به منظور شکسته شدن قیمت نخود فلافل، وارد می کنند. اما از نظر طعم و پخت قابل مقایسه با نخود داخل نیستند و در هنگام پختن رگه تلخی دارند.اما با تبلیغات فراوان سعی در بهتر جلوه دادن این محصول نسبت به محصول تولید داخل هستند.

خریداران عمده نخود فلافل ریز

خریداران عمده نخود فلافل ریز

به طور معمول خریداران نخود فلافل ریز عمدتا شامل گروهای زیر می باشد.

  • کارخانه های تولیدی خمیر فلافل
  • فروشندگان عمده انواع نخود
  • شرکت های صادر کننده نخود
  • شرکت های بسته بندی حبوبات
  • واسطه های بازار
  • تامین کنندگان اولیه
  • نمایندگی های فروش نخود کرمانشاه
  • خواربار فروشی ها
  • رستوران ها، فست فودها و اغذیه ها

با شناخت بهتر از مصرف کنندگان این محصول می توان تولید نخود فلافل ریز را افزایش داد. خرید این گروهها از شرکتهای فروش مستقیم، بسیار به صرفه می باشد. خرید با حجم بالا از سوی شرکتهای حبوبات شامل تخفیف های خوبی می شود.

 

 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.