مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

خرید مستقیم نخود زود پز از تولید کننده

آنچه در این مقاله می خوانید...

چگونگی شناخت نخود زود پز خرید بدون واسطه نخود زود پز از تولید کننده
نخود سفید صادراتی

نخود از حبوبات  قدیمی بوده و خواص غذایی بسیاری دارد. نخود سرشار از پروتئین، فیبر و کربوهیدرات می باشد. کشت و خرید و فروش نخود، از دیرباز در کشورهای منطقه خاورمیانه از جمله ایران، انجام می شده است. یکی از نکات مهم در خرید نخود، زود پز بودن آن می باشد. نخود زود پز به خصوص در مورد غذایی مثل آبگوشت مورد توجه بوده و مدنظر خریداران این محصول می باشد.

خرید مستقیم نخود زود پز از تولید کننده

چگونگی شناخت نخود زود پز

چگونگی شناخت نخود زود پز

امروزه با وجود فراوانی انواع  نخود در بازار، شناخت نخود زود پز و با کیفیت اهمیت زیادی دارد. بسیاری از افراد عقیده دارند که نخود درشت، دیر پز می باشد و مناسب استفاده نیست. ولی تولید کنندگان و مصرف کنندگان نخود، نظر متفاوتی دارند. به عقیده این گروه، نخود درشت و درجه یک، زود پز بوده و زمانی که در یک غذا استفاده می شود کاملا پخته و نرم می شود.

زود پز بودن نخود به ویژه نخود آبگوشتی، تازگی نخود و قیمت نخود از نکات مدنظر اکثر خانوارها و مصرف کنندگان در هنگام خرید می باشد. این ویژگی ها در اغلب نخودهای کشت شده در ایران قابل دسترسی می باشد.

شهرهای کرمانشاه،کنگاور، مراغه، کردستان و لرستان به عنوان قطب کشت و پرورش نخود دیم ایران محسوب می شوند. در این میان محصول نخود استان کرمانشاه و لرستان به عنوان انواع مرغوب نخود در کشور شهرت یافته است و از نظر کیفیت و خوش پخت بودن، کاملا شناخته شده است. بنابراین فروش نخود زود پز در بازار فروش حبوبات و  محصولات کشاورزی این استان ها رونق خواهد داشت.

در  طریق مراکز فروش نخود همچون بازار حبوبات ایران انجام می گردد.




خرید بدون واسطه نخود زود پز از تولید کننده

خرید بدون واسطه نخود زود پز از تولید کننده

 کشاورزانی که در زمینه کاشت حبوبات و از جمله نخود فعالیت می نمایند، محصول خود را پس از برداشت به شرکت های بازرگانی کوچک و بزرگ می فروشند. این شرکت ها، محصول نخود را پس از سرند و سایز بندی، در بسته های ۳۰، ۴۰ و ۵۰ کیلویی بسته بندی می نمایند و بسته ها را در تناژهای بالا به سراسر ایران ارسال می نمایند. قیمت نخود زود پز، در هر سال، بستگی به شرایط موجود کشور در آن سال داشته و دارای نوسانات زیادی است. عواملی همچون میزان واردات و صادرات نخود، میزان بارش برف و باران و حتی مناسبت های مذهبی و سنتی، در تغییرات قیمت نخود موثر می باشند. 

برای خرید مستقیم و بدون واسطه نخود زود پز می توان به شرکت های بازرگانی مراجعه نمود. شماره تماس یا آدرس پست الکترونیکی در سایت های اینترنتی این شرکت ها قابل دسترسی است. سایت های اینترنتی این شرکت ها، امکان مشاهده و مقایسه نوع و قیمت نخود را در شرکت های مختلف بوجود می آورند. برای سفارش و خرید حضوری و اینترنتی نخود درشت زود پز ایرانی و با قیمت مناسب، می توان با این شرکت ها تماس گرفت و سفارش خود را ثبت نمود.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.