مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

خرید مستقیم نخود سه خان از تولید کننده

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود سه خان چه ویژگی هایی دارد؟بازار فروش بهترین نخود سه خان در تهران

نخود سه خان در بین نخود های درجه یک دارای قیمت مناسب و ظاهر یک دست و مرتبی است. برخی از تولیدکننده ها و کشاورزان به محض برداشت محصولات خود از زمین زراعی با سورتینگ آن ها نخود سه خان و دو خان را جداسازی کرده و در اختیار تجار و فروشندگان قرار می دهند. مجموعه پخش این محصول به عنوان یکی از فعالان حوزه خرید و فروش نخود در کشور شرایطی فراهم نموده تا مشتریان به راحتی برای خرید مستقیم انواع نخود اقدام نمایند.

خرید مستقیم نخود سه خان از تولید کننده

نخود سه خان چه ویژگی هایی دارد؟

نخود سه خان چه ویژگی هایی دارد؟نخود سه خان از جمله دسته بندی های نخود است که به اساس سایز هایی از نخودها که باهم ترکیب می شوند به دست می آید. سایز های نخود سه خان بسیار متفاوت است و متناسب با نوع ترکیب و درصد ترکیب سایزها قیمت آنها نیز تغییر می کند.

نخود واقعی سه خان از ترکیب سه سایز نخود هفت، هشت و نه به دست می آید که درصد ترکیب آن به ترتیب پنجاه تا شصت درصد نخود سایز هشت دارد و مابقی سایز هفت و نه می باشد.

ترکیب های دیگری هم برای نخود سه خان مورد استفاده قرار می گیرد به طور کلی نخود سه خان از ترکیب سه سایز نخود با یکدیگر به دست می آید حال ممکن سایزها کوچک باشند یا بزرگ.

نکته حائز اهمیت این است که قیمت نخود سه خان معمولا بر اساس نوع ترکیب و درصد ترکیب آنها متفاوت است و به هنگام خرید نخود باید به این نکته توجه کنیم تا مبلغ خارج از عرفی برای خرید نخود پرداخت نکنیم.

بازار فروش بهترین نخود سه خان در تهران

بازار فروش بهترین نخود سه خان در تهرانبه طور کلی در تهران و سایر شهر های ایران بازار خوب و رو به رشدی برای فروش نخود سه خان وجود دارد. بهترین نوع نخود سه خان در بازار از ترکیب نخود های هفت، هشت و نه میلی متری به دست می آید که درصد نخود هشت میلی متری در آن بیشتر از بقیه می باشد. قیمت نخود سه خان در مقایسه با نخود دو خان ارزان تر بوده و در نتیجه میزان مصرف بیشتری هم در بین مردم دارد.

نخود دو خان و سه خان که دارای پوست روشن تری هستند و به وفور در بازار یافت می شود از نوع نخود های زود پز می باشند. قیمت نخود زود پز نیز در بازار به عواملی همچون درصد ترکیب و خلوص نخودها بستگی دارد.

علاوه بر این فروشندگان این محصول در بازار بر اساس محصول امسال یا سال قبل بودن نخود نیز، انواع نخود را با قیمت و نرخ های متفاوتی به فروش می رسانند.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.