مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

خرید نخود تازه خشک و سایزبندی شده

آنچه در این مقاله می خوانید...

خرید نخود تازه به صورت اینترنتیقیمت نخود تازه خشک شده
خرید نخود تازه خشک سایز بندی شده

خرید نخود تازه خشک شده کاملا ارگانیک، برای مشتریان این محصول توسط تیم فروش بازرگانی آسیال مهیا شده است.از خریداران محترم جهت خرید نخود تازه خشک شده و سایز بندی شده دعوت بعمل می آید. در ماه سوم سال جاری (۱۴۰۰)در مناطق گرمسیری، برداشت نخود تازه خشک شده آغاز می شود. از این رو شرکتهای خرید و فروش نخود آماده خرید نخود تازه از کشاورزان می باشند.

خرید نخود تازه به صورت اینترنتی

خرید نخود تازه به صورت اینترنتی

امروزه یکی از روش های خرید و فروش محصولات به صورت “اینترنتی” انجام می شود. خرید اینترنتی این امکان را به مشتریان می دهد که از راه دور بدون صرف هزینه های گزاف حمل و نقل و وقت گرانبها، بتوان محصول خود را در روز مقرر و با کمترین هزینه در محل مورد نظر دریافت کرد.

این مرکز فروش یکی از معدود فروشندگان نخود تازه به روش آنلاین می باشد. به این صورت که بعداز ثبت سفارش محصول، و واریز کردن وجه، در زمان مشخص طبق قرار داد بین فروشنده و مشتری محصول ارسال خواهد شد. این روش علاوه بر اعتماد و اطمینان فراوانی که دارد از راحتترین روشهای خرید و فروش است

قیمت نخود تازه خشک شده

قیمت نخود تازه خشک شده

در فصل برداشت نخود، قیمت این محصول نسبت به تمام ماههای سال ارزانتر است. به این دلیل که مقدار زیادی نخود برای عرضه در بازار وجود دارد. بهترین زمان خرید نخود تازه از اواسط خرداد ماه و تا اواخر مرداد می باشد. اگر به دنبال خریدی ارزان و مقرون به صرفه هستید، خرید نخود تازه را در این ماهها انجام دهید همچنین خرید نخود تازه با حجم بالا می تواند تاثیر فراوانی در قیمت نهایی این محصول داشته باشد.

لازم به ذکر است که قیمت انواع نخود بستگی به ریز و درشتی آن دارد. انواع نخود به، نخود تک خان ، دو خان و سه خان و فلافلی، سایز بندی می شوند. هرچه سایز نخود درشتتر باشد قیمت آن هم بالا است. مانند:

  • نخود تک خان صادراتی سایز ۱۰ میلیمتر
  • نخود دو خان اعلا سایز ۸و۹ میلیمتر
  •  نخود سه خان مرغوب سایز ۷و۸و۹ میلیمتر
  • نخود فلافلی سایز ۵و۶ میلیمتر

نخود تک خان صادراتی گرانترین قیمت را در میان انواع نخود دارد و نخود فلافلی ارزانترین قیمت را دارا می باشد.

برای خریدی مطمئن و مقرون به صرفه می توانید با مشاورین این مرکز فروش ارتباط بگیرید

نخود تازه خشک شده سایز بندی شده در بسته بندی های ۳۰ کیلویی قابل ارسال به تمام نقاط کشور می باشد. خرید بی واسطه نخود را در بازرگانی آسیال تجربه کنید.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.