مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

خرید نخود درشت درجه یک با کیفیت

آنچه در این مقاله می خوانید...

آشنایی با انواع نخود درشت درجه یکفروشنده نخود درشت درجه یک با کیفیت
خرید نخود درشت درجه یک با کیفیت

همه تولیدکنندگان و توزیع کنندگان در تلاش هستند تا بتوانند اعتبار و اعتماد کسب کنند.در کشور ما یکی از کار های پر رونق فروش و خرید نخود است و مرغوبترین نوع نخود نخود رشت است که به اصطلاح به آن نخود درشت درجه یک میگویند.

قیمت نخود با سایز رابطه مستقیم دارد برای همین به نخود درشت نخود درجه یک گفته می شود. معمولا نخود مرغوب در کوهپایه های زاگرس و در استان کرمانشاه کشت و برداشت می شود.

خرید نخود درشت درجه یک با کیفیت

آشنایی با انواع نخود درشت درجه یک

آشنایی با انواع نخود درشت درجه یک معمولا انواع نخود که مرغوب هستند نخود کرمانشاه و لرستان هستند که در بازار به صورت فله به فروش می رسد‌. سایز های این نخود هشت تا ده هستند.از انواع نخود درشت می توان نخود درشت آبگوشتی نخود درشت سفید و نخود درشت فلافلی نام برد.

درشت و زود پز بودن نخود درشت ویژگی مثبت آن هست و به مرغوبیت آن می افزاید. نخود کرمانشاه به چند دسته تقسیم می شود و انواع آن خرمنی پاییزه سه خان دو خان و تک خان نام برد.نخود های خارجی نیز در ساز های دوازده و سیزده در بازار دیده می شوند.

نخود درشت در ایران معمولا در کوهپایه های زاگرس و در استان کرمانشاه کشت می شود و مرغوب ترین نوع نخود است و برای صادرات مناسب است.نخود یکی از انواع حبوبات مقوی است که می توان در خورشت سالاد استفاده کرد.نخود سرشار از ویتامین دی می‌باشد و بسیار نیز مقوی است.محبوبیت نخود ایرانی بین مردم بیشتر از نخود خارجی است زیرا نخود ایرانی زود پز تر و با کیفیت تر و مرغوب تر است.

فروشنده نخود درشت درجه یک با کیفیت

فروشنده نخود درشت درجه یک با کیفیت معمولا خریدار نخود از فروشنده نخود تقاضای نخود درجه یک را می کند. فروشنده نخود باید نخود درشت را به خریدار معرفی کند. زیرا نخود درشت ایران مرغوب ترین نوع نخود و انواع آن هم متفاوت است.

معمولا فروشنده های نخود به دنبال جذب مشتری هستند برای همین باید نخود درشت کرمانشاه یا لرستان را عرضه کنند. امروزه در کشور ما فروش نخود درجه یک، یک کار پر رونق شده است.فروشنده ها نخود های خود به صورت فله ای می فروشند. و پر فروش ترین نوع نخود در ایران نخود درشت درجه یک است.

معمولا توزیع کنندگان نخود نخود ایرانی به خریدار می دهند زیرا با کیفیت تر زود پز تر و محبوبیت بالایی در بین مردم دارد.نخود به صورت کیلویی به فروش می رسد.و قیمت آن بستگی به سایز آن دارد. یعنی هر چقدر نخود درشت باشد قیمت آن بیشتر است و به خاطر همین نخود درشت درجه یک به آن میگویند.

معمولا برای صادرات نخود کرمانشاه مناسبت است زیرا از مرغوبیت بیشتری نسبت به نخود لرستان برخوردار است و برای فروش نیز از هر دو آن توزیع می شود.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.