مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

شرکت بازرگانی نخود دیم کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

زمان کاشت نخود دیم کرمانشاهتولید انواع نخود دیم کرمانشاه
ویژگی های نخود مصرفی

نخود دیم کرمانشاه جزء پر مصرف ترین و پر خاصیت ترین حبوبات می باشد. نخود ها خاصیت های فوق العاده ای برای بدن دارند و بسیار مفید می باشند. این نخود ها حاوی مقادیر بسیار بالای آنتی اکسیدان داشته و منبع غنی از آهن و منیزیم هستند. شرکت بازرگانی نخود دیم کرمانشاه، با کیفیت ترین و بهترین نخود ها را در بسته بندی های شیک و خاص و همچنین اندازه ها و وزن های مختلفی به مشتریان خود ارائه می دهد.

شرکت بازرگانی نخود دیم کرمانشاه

زمان کاشت نخود دیم کرمانشاه

زمان کاشت نخود دیم کرمانشاه حبوبات زمان خاص و مشخصی برای کاشت دارند و باید طبق زمان بندی منحصر به فرد خود کاشت شوند تا بهترین و با کیفیت ترین محصول را ایجاد کند. نخود دیم نیز به طبع دارای زمان خاصی برای کاشت و برداشت می باشد. کرمانشاه به دلیل موقعیت جغرافی که دارد در منطقه سرد و خشک قرار گرفته است و تمامی طول سال به غیر از دو ماه تابستان که آب و هوا گرم و خشک است. کاشت نخود دیم نیز در این دو ماه انجام می شود و کشاورزان در آغاز فصل تابستان بذر آن ها می کارند.

در طی دو ماهی که هوا گرم و خشک می باشد، نخود ها شروع به رشد می کنند و جوانه می زنند. نخود دیم نیاز به آبیاری زیادی نداشته و با مقدار متوسطی از آبیاری و رسیدگی و کود دهی به خاک و زه کشی زمین رشد می کند و محصول با کیفیت را به کشاورز تحویل می دهد و این نخود از نظر سایز متوسط می باشد.

تولید انواع نخود دیم کرمانشاه

تولید انواع نخود دیم کرمانشاه شرکت نخود دیم بهترین و با کیفیت ترین نخود ها را تولید کرده و در اختیار مشتریان و متقاضیان خود قرار می دهد. نخود ها به صورت کاملا صنعتی و بهداشتی تولید و بسته بندی می شوند و دارای کیفیت بالایی در بسته بندی های خود می باشند. این تولید گنندگان دارای نشان استاندارد و سلامت هستند و کاملا مورد اعتماد و خوب هستند. بازار خرید نخود در تمام سال بر قرار بوده و همگان می توانند خرید کنند. قیمت و فروش نخود دیم به عوامل مختلفی بستگی دارد که در اینجا به بررسی و مطالعه برخی از این عوامل می پردازیم:

اولین و بزرگ ترین عامل سایز‌ بسته بندی های نخود ها می باشد. به هر میزانی که بسته بندی بزرگ تر باشد و دارای حجم بیشتری از نخود باشد، قیمت آن ها بیشتر و گران تر خواهد بود. عامل بعدی نوع نخود ها می باشد. نخود ها در دو نوع ریز و درشت تقسیم بندی می شوند. نخود درشت معمولا گران تر از نخود ریز می باشند.

راههای ارتباطی:

شماره تماس:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

واتساپ:۰۹۱۸۸۳۶۹۱۷۰

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.