مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

شرکت توزیع نخود لرستان

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهمترین دلایل مرغوبیت نخود لرستانعرضه و پخش عمده نخود لرستان در بازار

شرکت توزیع نخود لرستان ارائه دهنده انواع نخود های با کیفیت و مرغوب در تمامی مراکز و فروشگاه‌های سطح کشور است. نخود های لرستان طعم و مزه بی‌نظیری داشته و فروش آنها در کشور بالا می‌باشد.

شرکت توزیع نخود لرستان

مهمترین دلایل مرغوبیت نخود لرستان

مهمترین دلایل مرغوبیت نخود لرستان نخود لرستان مرغوب در میان مردم فروش بسیار خوبی دارد زیرا این خود زودپز بوده و طعم بی نظیری به غذاهای آنها می دهد.

 نخود حاوی ویتامین های A ، C ، K ، B6 ، B12 و E. همچنین حاوی مواد معدنی سرشار از کلسیم ، منیزیم و پتاسیم است.  آهن ، سلنیوم و مس نیز در نخودها یافت می شوند.

 نخود ، منبع عالی پروتئین گیاهی است که از ابتلا به دیابت جلوگیری می کند و به کاهش وزن کمک می کند.  از مزایای شگفت انگیز نخود می توان به بهبود هضم ، جلوگیری از بیماری های قلبی و متعادل کردن فشار خون اشاره کرد.  این غذای منحصر به فرد که هم به عنوان غذا و هم به عنوان میان وعده قابل مصرف است ، حاوی ویتامین های A ، C ، B6 ، B12 و E. است که به دلیل داشتن اسیدهای درمانی آن ، به عنوان ماده اولیه در بخش آرایشی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.  قرن ها پیش ، زنان زیبایی نخود را به مدت یک روز در آب نگه می داشتند و سپس از آن برای پاک کردن صورت استفاده می کردند.  در همین زمان ، نخود خرد شده در آرد مورد ارزیابی قرار گرفت و روغن زیتون را روی ماسک گذاشت.

 از سلامت پوست محافظت می کند.  نخود که حاوی منگنز و ویتامین E است از جمله مواد مغذی است که از سلامت پوست محافظت می کند.  نخود که از ساختار سلولی پوست محافظت می کند ، علائم پیری زودرس را کاهش می دهد.  اثرات نخود بر سلامت پوست نه تنها مصرف می شود بلکه از نقاب نیز استفاده می شود.  به خصوص ماسک زردچوبه و نخود باعث احیا و پاکسازی پوست می شود.

 پیشگیری از دیابت نخود مقدار زیادی فیبر محلول دارد که با تنظیم بهینه هضم به تنظیم قند خون کمک می کند.  با تهیه سطح قند خون و انسولین طبیعی می توانید از ابتلا به دیابت جلوگیری کرده و به افراد در مدیریت شرایط کمک کنید.

 از سلامت پوست محافظت می کند

 مقدار بالای منگنز نخود به افراد کمک می کند تا در سلول های پوست خود سالم بمانند.  علاوه بر این ، شیوع رادیکالهای آزاد را که به سلولهای پوستی افراد آسیب می رسانند و باعث پیری می شود ، کاهش می دهد.  روند پیری افراد را به حداقل می رساند.

 مخلوطی که با مخلوط نخود و زردچوبه به دست می آید ، تأثیر ترمیم کننده ای بر روی پوست دارد.  در نتیجه اعمال این مخلوط بر روی پوست فرد ، تمیز کردن سلول های مرده و آبرسانی پوست را تضمین می کند.

 علاوه بر این ، نخودها به طور موثری در ساخت ماسک صورت مورد استفاده قرار می گیرند که به عنوان کمک کننده در پاکسازی عمومی صورت استفاده می شوند.

 فشار خون را تنظیم می کند

 مصرف سدیم کم (نمک کم) برای پایین نگه داشتن فشار خون لازم است ، اما دریافت بیشتر پتاسیم نیز به دلیل تأثیر آن بر رگ های خونی از اهمیت زیادی برخوردار است.  طبق تحقیقات ملی بررسی سلامت و تغذیه ، کمتر از ۲ درصد از بزرگسالان توصیه روزانه ۴،۷۰۰ میلی گرم را برآورده می کنند.

 استخوان های قوی نخود ، آهن ، فسفر ، منیزیم ، مس و روی از نظر سلامتی استخوان بسیار غنی هستند.  بسیاری از این مواد معدنی برای بهبود تراکم مواد معدنی استخوان و جلوگیری از شرایط ناشی از سن مانند پوکی استخوان لازم است.

عرضه و پخش عمده نخود لرستان در بازار

عرضه و پخش عمده نخود لرستان در بازار فروش نخود لرستان در بازارهای داخلی و خارجی با رشد بسیار زیادی روبرو شده است. نخود های لرستان در سراسر کشور پخش می‌شوند و به صورت بسته بندی شده و فله ای به فروش می رسند.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.