مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

شرکت تولیدی نخود خشک شده در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

موارد استفاده از نخود خشک شدهبرترین تولید کننده نخود خشک شده

نخود یکی از پرخاصیت ترین‌ و پرکاربرد ترین محصول های خانواده ی‌ حبوبات است و جالب است که بدانید قدمت آن در منطقه ی‌ خاورمیانه‌ و ایران به چندین‌ هزار سال پیش برمی‌ گردد‌ و عموما‌ به عنوان‌ مکمل‌ در بسیاری از غذاهای‌ ایرانی‌ مانند آب گوشت ها‌ و آش ها مورد استفاده قرار می گرفته است. نخود دارای‌ انواع پروتئین‌ های گیاهی، فیبر، فسفر، مس‌ و … می باشد و خواص نخود خشک عبارت است از: کنترل اشتها و افزایش حس سیری، کنترل وزن، کنترل قند خون، تاثیر چشم گیر در بهبود گوارش. نخود خشک شده  را به منظور استفاده طولانی مدت در مکانی  غیر مرطوب و خنک‌ نگه داری می کنند.

شرکت تولیدی نخود خشک شده در بازار

موارد استفاده از نخود خشک شده

موارد استفاده از نخود خشک شدهبیشتر استفاده ی‌ نخود همان‌ گونه‌ که در سطرهای‌ فوق گفته شد، به صورت‌ پخته و در انواع مختلف غذایی است. یکی دیگر از کاربرد های رایج نخود استفاده از آن به صورت آرد نخود است که در غذاهای‌ کتلت‌ گونه‌ مورد استفاده قرار می گیرد.

امروزه فلافل که از نخود ساخته  می شود محبوبیت بسیاری بین مردم دارد. لازم به ذکر است که به دلیل پروتئین فراوان  موجود در نخود، می توان آن را یکی از جایگزین های اصلی گوشت در سبد غذایی‌ مخصوصا برای افراد گیاه خوار دانست. نکته‌ ی ضروری در مصرف نخود این  است که برای رهایی‌ از نفخ ناشی از نخود حتما باید نخود را خوب بپزید و همیشه از آن به عنوان‌ یک مکمل در غذا استفاده کنید نه غذای‌ اصلی. 

نخود را معمولا برای نگه داری در مدت زمان بیشتر و استفاده ی‌ مداوم‌  به صورت خشک شده مورد استفاده قرار می دهند و قبل از پخت آن را در آب قرار می دهند تا نرم شود و آماده ی‌ استفاده بشود.

برترین تولید کننده نخود خشک شده

برترین تولید کننده نخود خشک شدهقیمت نخود خشک با توجه به انواع مختلف آن، درشتی نخود، عطر نخود، نوع کشت، رنگ نخود‌ و مقدار ناخالصی آن کمی متفاوت است و البته در انتحاب نخود با توجه به این‌ که تفاوت قیمتی بین انواع نخود بسیار نیست و قیمت آن چندان بالا نیست و اینکه در تغذیه بسیار مهم است، مهم تر از قیمت مرغوبیت نخود است.

اگر شما نیز به دنبال نخود خشک شده ی‌ مرغوب می گردید می توانید به صورت اقدام به خرید این محصول نمایید. در این صورت به عبارتی از مزایای‌ خرید از تولید به مصرف سود خواهید برد و علاوه بر کیفیت عالی و کم نظیر، مقدار مورد نظر نخود خشک شده را با قیمتی بسیار  مناسب به دست می آورید، برای خرید می توانید با کارشناسان‌ این حوزه تماس بگیرید.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.