مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

شرکت پخش نخود سه خان کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

قیمت نخود سه خان کرمانشاهشرکت پخش انواع نخود کرمانشاه
فروش نخود سه خان کرمانشاه (گوران)

خرید نخود سه خان کرمانشاه ، اعلا و معمولی، در سایزهای ۷و۸و۹ از شرکت پخش نخود سه خان در کرمانشاه امکان پذیر می باشد. نخود سه خان کرمانشاه ، درجه یک و در بازار رقابتی در کرمانشاه و لرستان با قیمت ارزان به شهرهای اصفهان، تهران، تبریز و مشهد و همچنین به سراسر ایران عرضه می گردد.برای سفارش انواع نخود سه خان کرمانشاه با این مرکز فروش ارتباط برقرار کنید.

قیمت نخود سه خان کرمانشاه

قیمت نخود سه خان عمده اسفند ۹۹

چگونه از قیمت مناسب نخود سه خان و دیگر انواع نخود مطلع شویم؟ به چه مراکز فروشی اطمینان کنیم؟ آیا بین نخود سه خان واقعی و نخود سه خان اعلا تفاوت قیمت وجود دارد؟ نخود سه خان به دو صورت عمدتا در بازار خرید و فروش می شود که قیمت هر کدام متفاوت است. برای اینکه خرید مطمئن و خوبی داشته باشید، باید به نکاتی توجه کنید.

نخود سه خان اعلا:

این نوع نخود دانه درشتترین نخود سه خان می باشد که از سایزهای ۷و۸و۹ تشکیل شده اند. در بازار اگر دانه نخود درشت باشد، قیمت بیشتری دارد. این نوع نخود سه خان کرمانشاه ، بهترین نوع نخود سه خان است

نخود سه خان معمولی:

این نوع از نخود سه خان در سایزهای ۶و۷و۸ در بازار حبوبات عرضه می شود، که دانه ریزتری نسبت به نخود سه خان اعلا دارد. قیمت نخود سه خان معمولی از قیمت نخود سه خان اعلا کمتر است؛ اغلب فروشندگان نخود سه خان معمولی را به عنوان نخود سه خان اعلا می فروشند و تشخیص هر دو محصول از هم کار سخت و مشکلی است.

برای خرید نخود سه خان کرمانشاه می بایست به مراکز فروش معتبر اطمینان کرد و نخود سه خان درجه یک و ممتاز را با قیمت مناسب خریداری کرد.

شرکت پخش انواع نخود کرمانشاه

شرکت پخش انواع نخود کرمانشاه

شرکت پخش انواع نخود کرمانشاه از بزرگترین توزیع کنندگان این محصول به سراسر ایران می باشد. انواع نخود کرمانشاه که شامل نخود ریز و درشت می باشد به این نامها هستند:

  1. نخود تک خان(۱۰)
  2. نخود دوخان (۸و۹)
  3. نخود سه خان (۷و۸و۹)
  4. نخود فلافلی (۵و۶)
  5. نخود لشگری (در هم)

خرید نخود از شرکت بازرگانی آسیال با حجم بالا بسیار مقرون به صرفه تر است لذا شامل تخفیف، از سوی این شرکت پخش می شوید.شرکت بازرگانی آسیال انواع نخود کرمانشاه را مستقیم و بدون واسطه از کشاورزان، خریداری می نماید و پس از سورت کردن و بسته بندی با قیمت مناسب روانه بازار حبوبات می کند.

مشتریان گرامی، لازم به ذکر می باشد به دلیل حجم سفارشات زیاد، امکان ارسال محصول طی دو یا سه روز بعد از واریز وجه نقد امکان پذیر می باشد.

برای سفارش می توانید با واحد فروش ارتباط بگیرید و یا فرم سایت را پر کنید تا با شما ارتباط بگیرند.

 

 

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.