مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

صادرات نخود سه خان درجه یک ایرانی

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود سه خان چه ویژگی هایی دارد؟اهمیت صادرات نخود سه خان به بازار خاجی
انواع سایز نخود هرسین

نخود یکی از حبوبات خوشمزه و پر خاصیت می باشد که دارای سایز بندی است و برای پخت بسیاری از غذا ها مورد استفاده قرار می گیرد. از این محصول با کیفیت می توان به نخود سه خان اشاره کرد. در ایران هر ساله اراضی زیادی به زیر کشت نخود می رود که تا نیاز بازار ها تامین شود. بالا بودن کیفیت نخود سه خان ایرانی باعث شده تا کشور های زیادی خواهان آن شوند و زمینه صادرت آن فراهم شود. صادرات این محصول به صورت عمده و با تناژ بالا انجام می شود که برای مشتریان صرفه اقتصادی دارد و باعث می شود تا هزینه های کمتری را بپردازند.

صادرات نخود سه خان درجه یک ایرانی

نخود سه خان چه ویژگی هایی دارد؟

نخود سه خان چه ویژگی هایی دارد؟نخود سه خان از بهترین نخود های شهر کرمانشاه به شمار می رود. از وی کی های این محصول پر خاصیت می توان به سایز درشت، کیفیت بالا، زود پخت، طعم عالی اشاره کرد. نخود سه خان بیشتر در سایز های ۷، ۸ و ۹ موجود می باشد و تمیز شده و پاک شده به بازار ها عرضه می گردد. این نخود به خاطر همین ویژگی ها و مزیت هایی که دارد با استقبال بی نظیری در بازار های داخلی و خارجی روبه رو شده است. 

این نخود را برای پخت انواع آب گوشت ها نیز مورد استفاده قرار می دهند زیرا طعمی عالی را به آن می بخشد. از دیگر ویژگی هایی که در این محصول نهفته است می توان به کیفیت بالا و قیمت مناسب اشاره کرد، پخت این محصول سریع می باشد. 

اهمیت صادرات نخود سه خان به بازار خاجی

اهمیت صادرات نخود سه خان به بازار خاجیفروش نخود سه خان طی سال های اخیر به خاطر خواص زیاد و کیفیت بالایی که دارد با رونق و رواج زیادی روبه رو شده است. اهمیت صادرات نخود سه خان به بازار های خارجی به قدری می باشد که برای کشور شود کلان و ارز زیادی را به همراه دارد، ایجاد اشتغال برای جوانان می کند و در کنار این نکات اقتصاد کشور را تا حد زیادی رونق می بخشد

صادرات این محصول باعث افزایش میزان تولید نیز می گردد. تجارت لازمه هر کشور و تولید کننده است تا از طریق آن بتواند پیشرفت و ترقی کند. بدلیل استقبال خریداران و مصرف کنندگان از این محصول تجارت آن در سطح جهانی روند صعودی داشته است. هر چه کیفیت این محصول بیشتر شود تجارت آن نیز گسترش پیدا می کند، مشتریان خارجی به کیفیت و تازگی آن اهمیت زیادی می دهند از این رو شرکت های بازرگانی که در زمینه صادرات و واردات نقش اساسی را ایفا می کنند باید بهترین نمونه ها را برای آنان مهیا نمایند و به دست آنها برسانند. 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.