مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

عرضه انواع نخود خشک شده به بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

مهمترین کاربرد های نخود خشک شدهپخش کلی نخود خشک در بازار
قیمت نخود دیم

نخود ها به دو نوع اصلی سبز و زرد تقسیم بندی می شوند. نخود زرد خشک به مراتب خاصیت بیشتری نسبت به سبز آن دارد. نخود خشک جزو حبوبات محسوب می شود وبه دلیل مقدار مواد مغذی بسیار پرطرفدار است.

عرضه انواع نخود خشک شده به بازار

مهمترین کاربرد های نخود خشک شده

مهمترین کاربرد های نخود خشک شده نخود خشک شده خاصیت های فراوانی دارد و شما باید سعی کنید حتما نخود را در برنامه غذایی خود قرار دهید‌. نخود انقدر با ارزش است که حتی کوبیده خشک شده آن نیز مواد مغزی را می رساند و خیلی ماسک خوبی برای مو و پوست محسوب می شود.

خاصیت نخود خشک برای پوست ما بسیار زیاد است که به چند مورد اشاره می کنیم.

۱٫ مرطوب کننده مو

مرطوب كردن كاملاً ضروري است بدون رطوبت دادن به موها الاستيك كمتر و بنابراين بيشتر مستعد شكستن هستند پروتئین موجود در نخود باعث ثبات موها و حفظ رطوبت آن می شود. همچنین در نخود کراتین وجود دارد که در ساختار موها نقش اساسی دارند.

 ۲٫ جلوگیری از موخوره و شفافیت پوست

آرد نخود را به همراه زرده تخم مرغ و چند قطره روغن زیتون به شکل ماسک در آورید و روی موهای خود بگذارید و بعداز چند ساعت با آب گرم شستشو دهید این یک ماسک عالی برای موخوره است و موهایتان را شفاف و یک دست می کند. یا شما می توانید آرد نخود را به همراه گلاب به شکل خمیر درآورده و روی پوست صورت خود بگذارید و بعداز بیست دقیقه بشویید خواهید دید که پوست شما سفید تر و شفاف تر شده است.

 ۳٫  حجم مو را زیاد کنید

 نخود حاوی پروتئین است که مو را پشتیبانی می کند و سایز آن را افزایش می دهد و این باعث می شود موهای شما متراکم تر به نظر برسند.

۴٫  ضد پیری

موهای شما برای براق ماندن نیاز به پروتئین دارند. همچنین به اسیدهای آمینه ضروری و تعادل بین مواد مغذی ضد پیری و برای بازسازی موها احتیاج دارند. تأمین مواد مغذی حیاتی به فولیکول های مو برای رشد بهینه و موهای سالم ضروری است. نخود منبع خوبی از این مواد مغذی است که مانند ویتامین های B فواید بسیاری برای موهای شما ایجاد می کند.کمبود این ویتامین ها باعث کندی رشد یا ضعف موهای ضعیف در معرض شکستگی می شود.

پخش کلی نخود خشک در بازار

پخش کلی نخود خشک در بازار قطب تولید نخود کشور کرمانشاه است که به دلیل شرایط آب و هوایی مطلوب و زمین حاصل خیز بهترین نخود را ارائه می دهد. این نخود ها در غلاف خود خشک شده و بعد از کوبیدن نخود خشک شده اعلا آماده برای فروش است. این کشاورزان به پخش عمده نخود به تمام کشور و جهان می پردازند.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.