مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

عرضه عمده نخود پاییزه در سراسر کشور

آنچه در این مقاله می خوانید...

عوامل موثر بر کیفیت تولید نخود پاییزهپخش کلی نخود پاییزه به سراسر کشور

نخود پاییزه به نخودهایی گفته می شود که در نوبت کشت پاییز کاشته و پرورش می یابند. نخودها جزو حبوبات های با ارزش غذایی بسیار غنی و سرشار از پروتئین می باشند. این محصول که جزو قدیمی ترین دانه های خوراکی محسوب می شود، از مواد تشکیل دهنده اصلی بسیاری از غذاهای مقوی نیز می باشد. نخودها به عنوان گیاهانی بوته ای کاشته شده و سالانه محصولات آنها برداشت می گردد. معمولا کشاورزان در زمین های زراعی نخود به صورت چرخشی به کشت محصولات دیگر نیز می پردازند که این امر سبب تقویت و حاصلخیزی خاک می گردد. 

عرضه عمده نخود پاییزه در سراسر کشور

عوامل موثر بر کیفیت تولید نخود پاییزه

عوامل موثر بر کیفیت تولید نخود پاییزههمان طور که اشاره کردیم حاصل خیزی خاک بسیار حائز اهمیت بوده و تاثیر مستقیم بر کیفیت نخود ها برداشتی خواهد داشت. هر چه میزان استفاده از کودهای شیمیایی به حداقل برسد، محصولی ارگانیک و سالم در اختیار مصرف کنندگان قرار خواهد گرفت.

قیمت نخود پاییزه نیز با توجه به میزان مرغوبیت و کیفیت محصول تعیین می گردد. لذا اکثر خریداران این نوع نخود که جزو حبوبات پرمصرف محسوب می گردد، سعی در خرید عمده و کلی از تولید کنندگان را خواهند داشت، چرا که به این طریق علاوه بر خریدی با قیمت متناسب، از کیفیت محصول نیز اطمینان خواهند داشت.

به صورت معمول در زمین های کشت نخود سالانه به نوبت گندم و جو نیز کشت می گردد که این امر سبب می گردد خاک نیتروژن مورد نیاز خود را تامین کند و به این سبب نیازی به استفاده از کود برای این مسئله نخواهد بود. شیوه کشت، آبیاری و آب و هوای متناسب، بذر مرغوب و تمهیدات لازم برای جلوگیری از انواع آفت ها همگی از عواملی می باشد که در برداشت و تولید نخود پاییزه با کیفیت بالا تاثیر مستقیم خواهند داشت. نخودهای پاییزه از مرغوب ترین و خوش خوراک ترین انواع نخود های تولید شده در کشور ما می باشند که به طور سالانه در حجم بالا تولید می شوند.

پخش کلی نخود پاییزه به سراسر کشور

پخش کلی نخود پاییزه به سراسر کشوراستان کرمانشاه به عنوان یکی از قطب های فعال در عرصه کشت و پرورش نخود پاییزه شناخته می شود. که سالانه میزان قابل توجهی از نیاز و تقاضای بازار های مصرف داخلی توسط نخود پاییزه کرمانشاه و پخش و توزیع آن به شهرهای سراسر کشور تامین می گردد. 

بیشتر شرکت های پخش حبوبات و همچنین کارخانه های تولید بسته بندی این محصول به صورت مستقیم با تولید کنندگان نخود کرمانشاه همکاری داشته چرا که میزان برداشت محصول این منطقه بسیار قابل توجه بوده و در عین حال از مرغوبیت بی نظیری نیز برخوردار است. 

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.