مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

عرضه کلی نخود مرغوب در بازار

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟عرضه کننده نخود مرغوب به بازار داخلی

نخود مرغوب در کشور ما توسط کرمانشاه تولید می شود که حدود نیمی از نیاز کشور را برآورده می کند این نخود درشت است و رنگ پوست آن روشن است و به همین دلیل به یک محصول صادراتی تبدیل شده است.

عرضه کلی نخود مرغوب در بازار

نخود مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟

نخود مرغوب چه ویژگی هایی دارد؟نخود یک دانه خوراکی (حبوبات) است.  گیاه نخود یک درختچه کوتاه یک ساله از خانواده حبوبات است و ارتفاع آن به حدود ۳۰ سانتی متر می رسد.

 نخود به رنگ سفید ، خامه ای ، زرد یا قهوه ای مایل به قرمز است و سطح آن در بعضی از آنها صاف و در بعضی دیگر چروکیده است.  وزن ۱۰۰ نخود حدود ۹ تا ۴۰ گرم است و هرچه رنگ دانه سبک تر باشد وزن آن نیز بیشتر می شود. مانند سایر حبوبات ، نخود از فیبر بالایی برخوردار است.  فیبر دستگاه گوارش را تمیز می کند.  این نوع فیبر باعث کاهش قند خون و کلسترول خون و کاهش نیاز انسولین در دیابتی ها شده و از قلب محافظت می کند.  علاوه بر این ، نخود دوست کبد ، روده ، پوست سر ، چشم ها ، گردش خون و کلیه اعضای بدن است.

مشخصات نخود مرغوب: دارای رنگ روشن، اندازه بزرگ، زود جوش، ماندگاری بالا و بدون لکه است

با وجود مواد مغذی فراوان در نخود ولی مصرف آنها در کشور کم است  آنها حاوی مواد مغذی هستند.

 اینها موادی هستند که در بسیاری از غذاها مانند حبوبات و غلات یافت می شوند که ممکن است در هضم و جذب مواد معدنی اختلال ایجاد کند.

 در حالی که این موارد به طور کلی نگرانی اکثر افراد سالم نیست ، اما تأثیرات سلامتی آنها هنوز هم باید در نظر داشته شود.  آنها به احتمال زیاد علاوه بر افرادی که در معرض خطر سوء تغذیه هستند ، بر کسانی که به عنوان حبوبات به عنوان یک ماده اصلی تکیه می کنند تأثیر می گذارد.

 در اینجا دو ماده مغذی مهم موجود در نخود وجود دارد:

 اسید فیتیک: ممکن است در جذب مواد معدنی مانند آهن ، کلسیم ، روی و منیزیم اختلال ایجاد کند همراه با علائمی مانند گاز و نفخ است و ممکن است در جذب مواد مغذی دخالت کند.  درجات این مواد مغذی نسبت به سایر حبوبات نسبت به سایر نخودها کمتر است ، بنابراین بعید به نظر می رسد مشکلی ایجاد کنند مگر اینکه مرتباً آنها را بخورید.

 نخود باید بعد از پخت ۲ تا ۳ برابر بزرگتر باشد.  نخود مرغوب کرمانشاه طعم شیرینی دارند. نخود کرمانشاه مطابق با استانداردهای مربوط به ناخالصی و آسیب دیدگی است. اما به طور کلی ، نخود ایرانی ، به ویژه نخود کرمانشاه در اندازه های ۸ و ۹ جزو بالاترین کیفیت در جهان به حساب می آید. یک فاکتور مهمی که برای خرید نخود باید در نظر بگیرید ، کیفیت محصول است.  مانند سایر لوبیا ، نخودهایی که دارای خصوصیات زیر هستند از نظر کیفیت مطلوبی دارند.

 

عرضه کننده نخود مرغوب به بازار داخلی

عرضه کننده نخود مرغوب به بازار داخلیشرکت هایی هستند که عرضه کننده نخود به بازار داخلی هستند اینها نخود را از کشاورزان می خرند و بدون واسطه به دست شما می رسانند تا قیمت آن مناسب تر باشد و دست دلالان کوتاه شود. شما همچنین می توانید با مراجعه به مراکز فروش در سایتها این حبوبات خوشمزه را خریداری کنید‌.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.