مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

عمده فروشی نخود درشت محلی کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود درشت محلی به چه نخودی می گویند؟عمده فروشی نخود درشت محلیخواص و ویژگیهای نخود محلیسفارش انواع نخود کرمانشاه به روش آنلاین
عمده فروشی نخود درشت محلی کرمانشاه

آیا میدانید به چه نخودی نخود درشت محلی می گویند؟ عمده فروشان نخود درشت محلی در کجا هستند؟ چگونه می توان نخود درشت محلی را سفارش داد؟ خواص و ویژگیهای این محصول چیست؟برای پاسخ به این سوالات می توانید با ما تا آخر این مطلب همراه شوید.

نخود درشت محلی به چه نخودی می گویند؟

نخود درشت محلی چگونه نخودی است؟

 

نخود درشت محلی یکی از انواع نخود تولید شده در کشور می باشد. نخود محلی معمولا دانه درشتی دارد . در پخت و پز بسیار زود پز می باشد. نخود محلی عموما ارگانیک بوده و بدون کود و سم های شیمیایی به عمل می آید. نخود درشت محلی دارای خواص و مزیتهایی است که در ادامه به این موضوع کامل خواهیم پرداخت.

عمده فروشی نخود درشت محلی

عمده فروشی های زیادی اقدام به فروش نخود درشت محلی می کنند. این مراکز فروش نخود محلی را از کشاورزان مستقیم و بی واسطه خریداری می نمایند. نخود دارای ضایعات و ریز و درشتی می باشد که باید با دستگاه بوجار و سورتینگ نخود از هم جدا شود. در بوجاری کردن نخود فقط ضایعات آن از نخود جدا می شود، اما در دستگاه سورتینگ نخود ریز و درشت آن هم جدا می شود و بر اساس میلیمتر اندازه گیری می گردد. اکثر عمده فروشان این محصول در شهرهای تولید کننده آن هستند.

برای دسترسی آسان به این عمده فروشان می توان حضوری و یا غیر حضوری با آنها ارتباط گرفت.

 

خواص و ویژگیهای نخود محلی

ویژگیهای و خواص نخود محلی

هر محصول ویژگیها و خواص مخصوص به خود را دارد .نخود علاوه بر یک مواد غذایی پر انرژی دارای فیبر، پروتئین، درمان عفونت های قارچی،تقویت رشد مو نمونه هایی از خواص نخود محلی است.

یک فنجان نخود درشت محلی حاوی مقادیر توصیه شده زیر است:

۲۶۸ کالری

۵ گرم فیبر رژیمی

۵ گرم پروتئین

۲ گرم چربی

۸۴ % منگنز

۷۱ درصد اسید فولیک

۲۹ % مس

۲۸ % فسفر

% ۲۶ % آهن

۱۷ % روی

سفارش انواع نخود کرمانشاه به روش آنلاین

انواع نخود کرمانشاه را می توان به روش آنلاین از طریق اینترنت سفارش داد. حال به این موضوع می پردازیم که چگونه به عمده فروشان و مراکز فروش محصولات در فضای مجازی اطمینان کرد؟ عمده فروشان که چندین سال در کار خرید و فروش محصولات سابقه دارند سعی در فروش بهترین محصول به مشتریان عزیز دارند و رضایت مشتریان را در اولویت کار خود قرار می دهند

  1. خرید از سایتهای آشنا
  2. سایتهایی که در صفحه اول نتایج گوگل نشان داده شوند
  3. توجه به نظرات مشتریان
  4. راههای ارتباطی در سایت و …

انواع نخود کرمانشاه، نخود ریز و درشت، دوخان و سه خان و فلافلی ، نخود صادراتی، را با حجم بالا و پایین در این عمده فروشی نخود می توانید سفارش دهید.

برای سفارش آنلاین انواع نخود کرمانشاه از این مرکز فروش می توانید از طریق این سایت با تیم فروش شرکت حبوبات آسیال ارتباط بگیرید و یا فرم سایت را پر کنید تا مشاوران این مرکز فروش با شما تماس بگیرند.
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.