مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

عمده فروشی نخود دیم در تهران

آنچه در این مقاله می خوانید...

نکاتی پیرامون ویژگی های نخود دیممرکز فروش عمده نخود دیم در تهران

نخود دیم از جمله حبوباتی است که از زمان های قدیم به دلیل داشتن خواص و ارزش غذایی فراوان و داشتن فیبر، آهن و کلسیم در بین مردم محبوبیت داشته و مصرف زیادی نیز داشته است. در ایران استان هایی مثل کرمانشاه و کردستان به دلیل شرایط خوب آب و هوایی و زمین های مناسب کاشت نخود دیم بهاره، یکی از بهترین تولید کنندگان و توزیع کنندگان نخود ایرانی به شمار می آیند. فروش نخود دیم در تهران و در سطح شهر به صورت عمده انجام می‌گیرد. قیمت نخود دیم نیز بسته به نوع و کیفیت این محصول متغیر می‌باشد.

عمده فروشی نخود دیم در تهران

نکاتی پیرامون ویژگی های نخود دیم

نکاتی پیرامون ویژگی های نخود دیم نخود دارای دو گونه زمستانه و تابستانه است. این محصول در فصل بهار به دلیل اینکه می‌تواند هم دمای بالا و هم دمای پایین را تحمل کند و با خشکی سازگار شود، بدون آبیاری و در شرایط دیم کشت شود که به آن نخود دیم می‌گویند.

کاشت نخود دیم در کشور ما در دو فصل انجام می‌شود. از جمله کشت نخود بهاره و کشت نخود پاییزه. نخود دیم با آب باران آبیاری می‌شود. نخود دیم بهاره از اواسط اسفند تا اواسط فروردین کشت می‌شود. از مزایای نخود بهاره هم دیمی بودن آن است. مناسب ترین خاک برای کشت نخود دیمی خاکی است که حاوی شن و ماسه و گل و لای باشد.

این خاک بیش از اندازه رطوبت به خود نمی‌گیرد و باعث گسترش ریشه نخود می‌شود. خاک شور هم از جوانه زدن نخود جلوگیری می‌کند. نخود را نباید در مناطقی کاشت که فصل گرما در آن زودرس است چون نخود در مناطق سرد و خشک بهتر رشد می‌کند.

نخود در کشت دیم در مقایسه با کشت آبی ریشه های عمیق تری تشکیل می‌دهد. برای کشت نخود دیم باید فاصله ها و ردیف ها رعایت شوند. کاشت نخود دیمی بهتر است به صورت ردیفی باشد که بتوان راحت تر علف های هرز را از آنها جدا کرد و کود پاشی و سم پاشی نیز راحت تر انجام شود. بهترین زمان برای برداشت نخود دیمی نیز زمانی است که وقتی زیر دندان می‌رود بشکند و له نشود. 

مرکز فروش عمده نخود دیم در تهران

مرکز فروش عمده نخود دیم در تهران می دانیم که شرکت ها و مراکز فروش بسیاری در زمینه خرید و فروش انواع نخود از جمله نخود دیم در تهران فعالیت می‌کنند، اما همه آنها معتبر نیستند. یک شرکت برتر در این حوزه بلافاصله بعد از برداشت نخود، آن را در بسته بندی های مناسب قرار داده و به تمام مراکز فروش موجود در سطح شهر می‌فرستند.

این محصول را با قیمتی مناسب به صورت عمده در اختیار مصرف کنندگان قرار می‌دهند. قیمت نخود دیم ایرانی بسته به میزان مرغوبیت آن متغیر می‌باشد. مشتریان می‌توانند نخود دیم را به صورت عمده سفارش دهند.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.