مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

عمده فروشی نخود سفید کرمانشاه

آنچه در این مقاله می خوانید...

نخود سفید چیست؟نخود سفید کرمانشاه چه سایزی دارد؟مرکز فروش و عمده فروشی نخود سفیدخرید نخود سفید به صورت اینترنتی
عمده فروشی نخود سفید کرمانشاه

نخود سفید کرمانشاه را می شناسید؟ نخود سفید کرمانشاه چه سایزی دارد؟ نخود بهاره یا نخود پاییزه! کدام نخود سفید هستند؟ برای خرید فله ای نخود سفید کرمانشاه با شرکت حبوبات آسیال ارتباط بگیرید.

نخود سفید چیست؟

نخود سفید چیست؟

ابتدا به این موضوع می پردازیم که نخود سفید به چه نخودی گفته می شود.؟ چرا به این محصول نخود سفید می گویند؟ نخودی که رنگ روشن و براقی داشته باشد،نخود سفید می گویند، و معمولا این نوع از نخودها زودپز هستند و در مصارف گوناگون مورد استفاده قرار می گیرند. نخود سفید دانه درشتی دارد و سطح آن دارای چروک است و در هنگام پختن عطر و طعم دلپذیری دارد.

عمده نخود سفید در نخود بهاره آبی وجود دارد. اما از این محصول در نخود پاییزه و نخود دیم بهاره هم یافت می شود. نخودهای دیمی عمدتا دارای سایز متوسط و ریز هستند و به دلیل مصرف کم آب، دانه درشت در آن کمتر است.

نخود سفید کرمانشاه چه سایزی دارد؟

نخود سفید چه سایزی دارد؟

همانطور که قبلا توضیح دادیم نخود سفید کرمانشاه دانه درشتی دارد.  نخود سایز ده ، نخود سایز هشت و نه و یا هفت و هشت و نه هر سه سایز را نخود سفید می نامند. لازم به ذکر است که بیشترین فروش در انواع نخود ، نخود سفید است که در اندازه های مختلف سایز بندی می شود.

در این مجموعه می توانید نخود سفید را با قیمت مناسب تر از قیمت ارائه شده دیگر مراکز خریداری نمائید. که به صورت مستقیم به دست مشتریان در سراسر کشور در کمترین زمان ممکن می رسد.

مرکز فروش و عمده فروشی نخود سفید

مرکز فروش و عمده فروش نخود سفید کرمانشاه ، این محصول را به صورت فله ای و بسته بندی در اوزان مختلف به بازار حبوبات عرضه می نماید. یکی از مزایای خرید عمده نخود سفید، کاهش هزینه های اضافی می باشد، زیرا مستقیم و بی واسطه خرید محصول خود را انجام می دهید؛ و هم اینکه تخفیف خوبی از سوی فروشنده دریافت می کنید.

عمده فروشی حبوبات آسیال ارائه دهنده انواع نخود کرمانشاه ( ریز و درشت، آبگوشتی، آشی، دوخان و سه خان و ….) به صورت فله ای و بسته بندی با حجم بالا و پایین به سراسر ایران می باشد. مشتریان جهت خرید و قیمت نخود با شرکت حبوبات آسیال ارتباط بگیرند

خرید نخود سفید به صورت اینترنتی

یکی از مزایای خرید اینترنتی حذف هزینه های جانبی است. تقریبا تمام شرکت ها و مراکز فروش محصولات، مجهز به خرید آنلاین شده اند؛ این کار باعث تسریع در امر خرید و فروش می شود. از مزایای خرید و فروش اینترنتی می توان به موارد زیر اشاره کرد.

  1. تنوع زیاد محصولات و دسترسی بیشتر به محصولات
  2. هدر ندادن وقت
  3. خرید با اطمینان بیشتر
  4. افزایش قدرت خرید
  5. حق انتخاب

در خرید اینترنتی علاوه بر این که بدون هیچ فشاری از سوی فروشنده معامله صورت می گیرد، دارای تخفیف از سوی فروشنده هم می شوید. البته باید از مراکز فروش معتبر خرید خود را انجام دهید تا بدون درد سر و تاخیر محصولات را در محل مورد نظر دریافت نمایید.

علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.