مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

عمده فروشی نخود متوسط صادراتی مرغوب

آنچه در این مقاله می خوانید...

عمده فروشی نخود متوسط صادراتیقیمت نخود متوسط صادراتیخرید عمده انواع نخود از این عمده فروشی
عمده فروشی نخود متوسط صادراتی مرغوب

نخود متوسط صادراتی مرغوب به کشورهای افغانستان و پاکستان ، قطر و عراق جهت صادرات عرضه می شود.نخود در سایز و انواع ریز ، متوسط و درشت در بیشتر کشورهای همسایه از استقبال خوبی همراه است. برای تهیه یک محصول صادراتی مرغوب باید از عمده فروش مجرب که سابقه طولانی در کار خود دارد خرید کرد.

عمده فروشی نخود متوسط صادراتی

عمده فروشی نخود متوسط صادراتی مرغوب

تولید نخود در ایران بیشتر از نیاز کشور است. معمولا مازاد نخود ایرانی را به کشورهای همسایه ازجمله عراق و افغانستان صادر می کنند. این کشورها بیشتر خواهان نخود متوسط که دارای سایز ریز و درشت می باشد هستند. نخود متوسط صادراتی در حجم بالا و در بسته بندی های مخصوص صادرات در عمده فروشی های شهر های تولید کننده وجود دارد. تجار و مشتریان برای خرید نخود متوسط صادراتی به این عمده فروشی ها حضوری و غیر حضوری رجوع می کنند.

تعداد زیادی از عمده فروشی های نخود متوسط صادراتی و همچنین انواع نخود در استانهای کرمانشاه و لرستان حضور دارند. تشخیص نخود مرغوب از نا مرغوب و همچنین سایز واقعی نخود از مواردی است که این عمده فروشها طی چندین سال تجربه در بازار حبوبات کسب کرده اند. جلب رضایت و اعتماد مشتریان داخلی و خارجی از دغدغه های عمده فروشان این مناطق است.

ما در شرکت حبوبات آسیال بهترین نوع نخود متوسط صادراتی را بوجاری شده و سایز بندی شده توسط بهترین دستگاههای روز دنیا بدون کوچکترین ضایعات به مشتریان جهت بازار داخل و بازار خارج با قیمت مناسب ارائه می دهیم

قیمت نخود متوسط صادراتی

قیمت نخود متوسط صادراتی

نخود متوسط انواع مختلفی دارد که طبق سایز این محصول قیمت گذاری می شود.نخود متوسط سایز ۹-۸-۷ از بهترین نخود متوسط به شمار می آید. این نوع از نخود را نخود آبگوشتی می گویند.سایز دیگر نخود متوسط در بازار وجود دارد که با سایز ۸-۷-۶ و یا ۷-۶ می باشد. این نوع از نخود قیمت پایینتری از نخود متوسط ۹-۸-۷ دارد. به دلیل دانه ریزتر از نخود متوسط مرغوب (۹-۸-۷) با قیمت در حدود ۲۴۰۰۰ تا ۲۳۰۰۰ معامله می شود. قیمت روز نخود متوسط در شهریور ۱۴۰۰ در حدود ۲۶۰۰۰ تا ۲۷۰۰۰ توسط عمده فروشان داد و ستد می شود.

در سال ۹۹ شاهد جهش قیمت نخود در بازار بودیم به گونه ای که دو تا سه برابر گران شد. در سال ۱۴۰۰ به دلیل بارش کم باران و افزایش هزینه تولید و دستمزد کارگران در تولید انواع نخود قیمتها دارای نوسان شدند. لذا از مشتریان گرامی جهت خرید و قیمت روز نخود در سال ۱۴۰۰ با مشاوران شرکت حبوبات آسیال از طریق همین سایت ارتباط بگیرید

خرید عمده انواع نخود از این عمده فروشی

علاوه بر نخود متوسط صادراتی،انواع نخود کرمانشاه با سایزهای مختلف به سراسر ایران ارائه می شود. انواع نخود تولید شده در این مرکز فروش عبارتند از:

  1. نخود تک خان با سایز ۱۰ میلیمتر
  2. نخود دوخان با سایز های ۹-۸ و ۸-۷
  3. نخود سه خان با سایزهای ۸-۷-۶ و ۹-۸-۷
  4. نخود فلافلی با سایزهای ۶-۵ و ۵-۴
  5. نخود لپه ای با سایز ۴و ۳

سایزهای نامبرده قابلیت صادرات را از این مرکز فروش دارند. بسته بندی صادراتی از مواردی است که این شرکت با حساسیت بالا انجام می دهد. برای سفارش انواع نخود می توانید با تیم فروش حبوبات آسیال ارتباط بگیرید همچنین اگر از سایز نخودها اطلاع کافی ندارید با مشاورین این عمده فروشی ارتباط بگیرید.

امتیاز
درحال ارسال
امتیاز شما به مطلب 0 (0 امتیاز)
علی صفدر آسیال

برای کسب اطلاعات بیشتر و مشاوره روی دکمه زیر کلیک کنید.

مشاوره و فروش

مجموعه آسیال شما را به خرید بهترین نخود دعوت می نماید.

کافیست فرم زیر را پر کنید تا با شما تماس بگیریم.

اوووپس! نمی توانیم فرم شما را بیابیم.

0

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.